micrologic
Fra : Egon Stich

Dato : 25-01-05 20:56

jeg har ledt og googlet som en gal....
Men kan ikke finde noget sted, hvor man kan anskaffe sig en
manual til en GPS Micrologic ML-150.
Nogen der kan hjælpe?
Links eller andet?

MVH
Egon.

Fra : EA 2730

Dato : 26-01-05 04:32

Prøv om du kan finde noget her:
http://www.yeomanuk.co.uk/tech/hometech.htm

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:04yJd.268$hw4.146@news.get2net.dk...

Fra : Palle Klintrup

Dato : 26-01-05 21:32

Hej Egon.

Hvad er forskellen på Micrologic ML 250 og ML 150 er 150 bærbar?

Jeg har en Dansk manuel til 250 men kan ikke huske om det er de samme
knapper det kunne jo være.

mvh.

Palle Klintrup.
Frederikssund.

Fra : Palle Klintrup

Dato : 26-01-05 22:44

Hej igen.

Her er ML 150.

Den har samme data som ML 250 men knapperne sidder anderledes så hvis du vil
have en kopi må du sende mig din adresse.

Mvh.
Palle Klintrup.
palle@klintrup.dk