Skov Marine
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-01-05 11:03

Hej gruppe

Jeg skal have fat i Skov Marine i Korsør - kan dog ikke finde noget om dem
på nettet !!!

Nogen der kan hjælpe mig - eller er navnet forkert ?

Mvh
Ole

Fra : ibber

Dato : 07-01-05 13:43

kan det være den her
http://www.propeller.dk

Fra : Per Ravn

Dato : 07-01-05 14:19

Hej Ole

Det er vel ikke E. V. Schou & co, du skal have fat i? De bor godt nok i
Fredriksberg. Tlf.: 3819 5555. Det var det nærmeste jeg kom da jeg søgte
google: schou marine.

Per

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 07-01-05 21:51

> Jeg skal have fat i Skov Marine i Korsør - kan dog ikke finde noget om dem
> på nettet !!!
>
> Nogen der kan hjælpe mig - eller er navnet forkert ?

ØØØØØ er der noget der hedder det i Korsør !!!!!

- Leon
En Korsør-dreng