Forsikring af styrepultsbåd
Fra : Peter Andersen

Dato : 03-01-05 23:26

Hej NG
Vi har lige købt os en styrepultsbåd som vi gerne skulle have en forsikring
på (kasko/ansvar). Hvor kan jeg få en sådan forsikring til en rimelig pris?.
Har hørt om Tryg igennem småbådsklubben er der andre som er bedre eller
billiger?

Peter

Fra : Lars Clement

Dato : 05-01-05 18:26

ren ansvar koster 260,- hos danmarks tursejlerforening.
- Det er så'n hvad jeg lige kan bidrage med !

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Peter Andersen

Dato : 05-01-05 19:26

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> wrote in message
> ren ansvar koster 260,- hos danmarks tursejlerforening.
> - Det er så'n hvad jeg lige kan bidrage med !

Tak for det Lars
Men har netop idag meldt mig ind i småbådsklubben og tegnet en forsikring
igennem Tryg, det var hvad jeg selv kunne finde ud af var det bedste for
mig. Da vi er flere brugere på båden synne vi det ville være bedst med
kasko, selv om det jo koster en del!!!

Peter

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 05-01-05 20:49

Hej Peter!

Jeg har også en styrepultbåd (Uttern 4700),med 25 HK og trailer
den vil Søassuranceforeningen "Ærø G/S" have 2057 kr m. fuld kasko....

Jeg gav mindre for en 19 fod´s kabinebåd med en 60 HK,begrundelsen for det
var at der blev stjålet flere joller end kabinebåde og derfor var disse
forsikringer dyrere.

Hvad blev din pris hos Tryk?

Mvh Rene Mikkelsen

Fra : Peter Andersen

Dato : 05-01-05 22:14

"Rene Mikkelsen" <fam.mikkelsen@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> var at der blev stjålet flere joller end kabinebåde og derfor var disse

For ny værdi på 125.000 incl trailer, og sejlads kloden rundt og hele året
skulle jeg give 5193,-
incl selvrisiko på 4000,-

er det dyrt, da jeg jo ikke har haft båd før?

Peter

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 05-01-05 22:57

> [...]
> skulle jeg give 5193,-
> incl selvrisiko på 4000,-
>
> er det dyrt, da jeg jo ikke har haft båd før?

Mine 2057 kr er for en værdi på 50.000 incl trailer,med en selvrisiko på
2000 kr
så hvis vi sammenligner lidt er din/min vel ikke dyrt.

Mvh Rene´

Fra : Peter Andersen

Dato : 05-01-05 23:45

> Mine 2057 kr er for en værdi på 50.000 incl trailer,med en selvrisiko på
> 2000 kr
> så hvis vi sammenligner lidt er din/min vel ikke dyrt.
>
> Mvh Rene´
Iflg. småbådsklubben priser igennem tryg skal din forsikring koste omkring
2900, så jeg tro jeg prøver at ringe til Ærø imorgen for at sammenligne
police og pris

Peter