Nogen der kender denne lås ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-02-05 12:37

Hej,

jeg har fundet en billig lås hos Louis.
Nu er jeg lidt skeptisk, da den jo er billig ift Abus.

Det er den her:
http://makeashorterlink.com/?Y1B72277A

Nogen der kan hjælpe ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : Ninja Rider

Dato : 13-02-05 13:56

Hejsa

Thomas Jensen wrote:

> jeg har fundet en billig lås hos Louis.
> Nu er jeg lidt skeptisk, da den jo er billig ift Abus.
> Nogen der kan hjælpe ?

Jeg har sådan en. Den er af omkring middel kvalitet synes jeg. Den er
lidt plastic agtig, og nøgle systemet er med sådan nogle små plader der
bliver vredet undt af nøglen. Det resultere så i at hvis nøglen ikke er
HELT inde når man prøver at dreje låsen, er den næsten ikke til af få
til at ramme i de nederste plader igen. Det er jo på en måde både godt
og skidt...

Jeg vil nu foreslå dig at købe en ABUS i stedet, for at spare de penge.
Men jo den er da billig. Min bliver brugt til suplement til de mange
andre låse jeg har på min.. ;) Jeg har 2skive bremselåse. (For og bag),
Kraftig kæde med lås forbundet til ABUS Anker igulv. Samt en billigere
Louis kæde, og denne lås. også forbundet til ankeret.
Der ud over står den i låst garage med alarm på.. ;)

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-02-05 14:08

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Louis kæde, og denne lås. også forbundet til ankeret.
> Der ud over står den i låst garage med alarm på.. ;)

lettere angreb af paranoia ?
inden du får tøjet på og låst cyklen ud er sommeren jo gået...

--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 14:18

> lettere angreb af paranoia ?
> inden du får tøjet på og låst cyklen ud er sommeren jo gået...

) ROFL..

Mvh
Morten

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-02-05 14:21

Skivelåse bliver aldrig rigtig effektive, uanset pris og kvalitet. Men hvis
du lige skal forlade MC'en i nogle minutter er de da ok, de forsinker jo
tyven nogle få minutter.

Men ellers er jeg også ABUS-fan, og har da også selv en ABUS-skivelås,
bruger den dog ikke tit. Men kæder er langt at foretrække og kan man låse
fast til et eller andet er det langt bedre...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-02-05 14:31

Men kæder er langt at foretrække og kan man låse
> fast til et eller andet er det langt bedre...

jeg ved godt at kæder er bedre, men nu er det skivebremselås jeg mangler,
har kæder til at låse den fast med hvor den er parkeret.
Den gamle skivebremselås er ikke for god mere.

Fra : Ninja Rider

Dato : 13-02-05 19:27

Hejsa

Thomas Jensen wrote:
> jeg ved godt at kæder er bedre, men nu er det skivebremselås jeg mangler,
> har kæder til at låse den fast med hvor den er parkeret.
> Den gamle skivebremselås er ikke for god mere.
Hvis du skal bruge den som skivebremse lås, når du er ude og har den
parkeret i kort tid, tror jeg nok den er bedre end så meget andet!

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!