Fastspænding af udstødning
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-02-05 17:25

Halløj!

Er der nogle, der ved hvor jeg kan købe noget varmebestandigt gummi til
montering mellem min potte og spændebåndet? Der fulgte noget tyndt
isoleringstape med spændebåndet, men det er gået løs og jeg skal have
noget kraftigere lagt ind så den ikke går løs igen.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Thomas B Andersen

Dato : 10-02-05 18:48

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> isoleringstape med spændebåndet, men det er gået løs og jeg skal have
> noget kraftigere lagt ind så den ikke går løs igen.

Hvad med at skære en cykelslange op? Eller en slange fra et scooter-dæk?

Thomas

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-02-05 19:46

Hejsa

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> isoleringstape med spændebåndet, men det er gået løs og jeg skal have
> noget kraftigere lagt ind så den ikke går løs igen.
En Cykkelslange holder fint hos mig.. ;)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-02-05 21:11

Ninja Rider wrote:

> En Cykkelslange holder fint hos mig.. ;)

Og den smelter ikke?! Den bliver jo immervæk VARM sådan en potte!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-02-05 11:39

Tony Lorentzen wrote:

> Og den smelter ikke?! Den bliver jo immervæk VARM sådan en potte!

Det er typisk lavet af butyl - søg evt. på egenskaber for det. Jeg ville
ikke satse

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-02-05 11:48

Torben Scheel wrote:

> Det er typisk lavet af butyl - søg evt. på egenskaber for det. Jeg
> ville ikke satse

EPDM gummi er svaret - bruges til mundstykker til udstødningsstøvsugeren hos
bilinspektionen og rullefelter. Lidt Gurlen afslører
http://www.balsloew-agentur.dk/

--
vh
Torben

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-02-05 00:06

Hejsa

Tony Lorentzen wrote:

> Og den smelter ikke?! Den bliver jo immervæk VARM sådan en potte!

Nope... nu kørte jeg godtnok ikke så langtid med det, men den tid jeg
har kørt med det var det ikke noget problem!

Husk på at det bliver jo også kølet ... af fart vinden... ;)
Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Soren Lindholt

Dato : 12-02-05 00:38

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> kørt med det var det ikke noget problem!
>
> Husk på at det bliver jo også kølet ... af fart vinden... ;)

Så er der jo også underholdning ved jernbaneoverskæringen i sydfrangkrig når
der går ild i skidtet

Og nu jeg ser det, så er det sjovt med Frankrig, ordet krig indgår i navnet,
men vundet en krig har de aldrig , selvom de har været i nogen stykker ???

Soren