Farvekoder på et par kawa zx-6?
Fra : Jacob Larsen

Dato : 10-02-05 16:51

Hej.

Er der nogen her der kender farvekoderne for disse to kawa'er?

Den grønne: http://www.mag-knight.com/images/Green%20ZX6R.JPG

Den orange: http://www.mag-knight.com/images/Orange%20ZX6r.JPG

Jeg går ud fra at den grønne er den samme farve som den her, bare i et andet
lys?

http://www.stmachine.com/DSC01171.JPG

Der er ikke flere nuancer eller noget udsving mellem f.eks. årgangene 2004
og 2005 vel?

Desuden: Det er ikke metallak der er brugt på disse cykler er det? Jeg
mindes ikke, at det er, men det er også lidt siden, at jeg har set en af
disse to farver live.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der ikke er andre,

Fra : Kenneth

Dato : 10-02-05 17:02

Halløj.

Så vidt jeg ved findes der minimum 3 forskellige slags Kawagrøn (metal ikke
inkl.), om der er forskel på '04 og '05 modellens farve skal jeg være usagt,
da jeg ikke har set '05 endnu, men det ser umiddelbart ikke sådan ud på
billederne, men de kan jo snyde lidt. Det nemmeste du kan gøre for at få
farvekoden er at smutte forbi en autoriseret Kawa forhandler og spørge eller
også forbi en autolakerer, som måske har farvekoderne liggende.

MVH

Kenneth.
ZX6-R '96.

Fra : Schlæger

Dato : 10-02-05 18:14

Jacob Larsen wrote:

> Er der nogen her der kender farvekoderne for disse to kawa'er?

> Den grønne: http://www.mag-knight.com/images/Green%20ZX6R.JPG
> Den orange: http://www.mag-knight.com/images/Orange%20ZX6r.JPG

.... fordi du vil være HELT sikker på, at du ikke kommmer til at male din
MC i en så skrækkelig farve ??

Mch Schlæger (sorry - ku' ikke la' være....)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 10-02-05 18:49

""Schlæger"" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> wrote in
message news:cug4or$2q5$1@abbeden.bunk.cc

> ... fordi du vil være HELT sikker på, at du ikke kommmer
> til at male din MC i en så skrækkelig farve ??
>
> Mch Schlæger (sorry - ku' ikke la' være....)

*LOL* Den er da feeed.

Fra : Schlæger

Dato : 10-02-05 19:20

Jacob Larsen wrote:

> *LOL* Den er da feeed.

Lad mig nøjes med at kalde den ....... "trafiksikker" (og jeg er mig meget
bevidst om, at min kommende XJ900 i sort ikke ses specielt godt i
trafikken...)

Mch Schlæger

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-02-05 11:54

Jacob Larsen wrote:

> *LOL* Den er da feeed.

Jaa - minder lidt om sprøjtestøbt plastic - typisk fundet i sandkasser
(dukkersig.avi )

--
vh
Torben

Fra : Schlæger

Dato : 11-02-05 21:17

Torben Scheel wrote:

> Jaa - minder lidt om sprøjtestøbt plastic - typisk fundet i sandkasser
> (dukkersig.avi )

He he

Mch Schlæger