Et godt sted at handle udstyr?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-02-05 23:35

Hej

Er der nogle der har erfaringer med forhandlere af mc udstyr i østjylland
gerne hvis der er nogle gode i Randers og omegn? Jeg tænker ikke så meget
på prisen, mere med service og råd/vejledning.
Der hvor jeg købte hjelm idag tænkte jeg da jeg kom ud på gaden "ok jeg
kunne da vist ikke komme gennem butikken hurtigt nok" og havde egentligt et
par spørgsmål, jeg ikke nåede at få stillet!

Stef
---
Der stadigt har masser af Gmail kontoer

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 09-02-05 23:36

Glemte at skrive, at stedet skal kunne give råd og vejledning om støvler og
rygbeskytter, da jeg vist har resten efterhånden.

Stef

Fra : J.C.Kløve

Dato : 10-02-05 00:22

Så var det lige at Stefan Jacobsen Skrev
> [...]
> jeg kunne da vist ikke komme gennem butikken hurtigt nok" og havde
> egentligt et par spørgsmål, jeg ikke nåede at få stillet!

1) prøv at de DMCN anmeldelserne.. det kunne måske være en hjælp
Skal jeg endelig sige min (alene) oplevelse/mening
2) Jeg har fået "nice" vejledning/råd hos ProBike i lystrup, Gert i
Farsø, Special i Aalborg, Bdr. Sejr i Århus
Så er der jo mange andre, Frankie og Harry i Randers - de har ikke
skildt sig ud som specielt kunde venlige
MC-hjørnet i Viborg var lidt la-la, Bike Shoppen også viborg - tjaaa
Der er flere endnu, jeg har besøgt/handlet hos, men det er lige lidt
at starte på...

--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Jens Arnfast

Dato : 10-02-05 02:15

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> MC-hjørnet i Viborg var lidt la-la, Bike Shoppen også viborg - tjaaa
> Der er flere endnu, jeg har besøgt/handlet hos, men det er lige lidt

Til listen vil jeg da lige tilføje Kroon i Århus, jeg fik rigtig god
vejledning og lov til at prøve alle deres jakker og bukser da jeg skulle
ha' nyt

Hjelmen købte jeg hos Århus Scooter efter at have prøvet en del
forskellige - altså, testet på landevejen

Men igen, en god oplevelse i en butik afhænger jo i meget stor grad af
om ekspedienten har fået noget f*sse dagen før eller ej

--
-jens
RSV1000

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-02-05 13:38

Jens Arnfast wrote:

> Men igen, en god oplevelse i en butik afhænger jo i meget stor grad af
> om ekspedienten har fået noget f*sse dagen før eller ej

Så er det derfor Aagesens beklædningsafdeling har et OK ry

--
vh
Torben

Fra : Jens Arnfast

Dato : 10-02-05 16:53

Torben Scheel wrote:
> Så er det derfor Aagesens beklædningsafdeling har et OK ry

Haha

Ren OT: hvordan går det med din python? Jeg fik købt en brugt
Bjällby Easy til at starte på - glæder mig til at lære at cykle igen

--
-jens
RSV1000 & Bjällby Easy ;)

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-02-05 10:42

Jens Arnfast wrote:

> Haha
>
> Ren OT: hvordan går det med din python? Jeg fik købt en brugt
> Bjällby Easy til at starte på - glæder mig til at lære at cykle igen

Fint.. den afventer foråret, og at MC'en er blevet lakeret Derefter skal
jeg have forstærket kulfibersædet og lavet en opspænding af stelsamlingen.
Der er lavet en lille billedserie og video af Dirk (en anden Python bygger)
i sverige der viser lidt om hans cykels egenskaber her :
http://www.liggister.org/python/

--
vh
Torben

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-02-05 23:47

Takker for forslagene, jeg tror jeg trille til Århus når jeg skal have
støvler. Der bliver ihvertfald ikke langt flere penge i Randers.

Stef

Fra : Brian Laursen

Dato : 11-02-05 09:02

www.DMC-org.dk Landsdækkende!