farvede dæk !!!
Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 23:45

Sidder og leder efter nogle dele til mit projekt, og faldt over disse

http://www.streetworks.co.uk/tyre%20flyer%20front%20small.jpg

Det er da for gejl

Mvh
Morten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-02-05 00:03

Juel wrote:
> Sidder og leder efter nogle dele til mit projekt, og faldt over disse

> [...]
Tja.. men det er ikke noget nyt.. og en Svensk test viste at de var
elendige..

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 00:09

> Tja.. men det er ikke noget nyt.. og en Svensk test viste at de var
> elendige..

Ok, har bare ikke set dem nogle steder før... synes de er ret gejl, men igen
hvis de ike står fast, så kan det jo være ligemeget..

Mvh
Morten

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-02-05 00:07

> Tja.. men det er ikke noget nyt.. og en Svensk test viste at de var
> elendige..
>
> Thore

Er det ikke derfor hun sidder som ekstra vægt

Stef
-----
Mangler du en Gmail, så skriv jeg har masser af dele ud af!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-02-05 07:27

> Sidder og leder efter nogle dele til mit projekt, og faldt over disse
> http://www.streetworks.co.uk/tyre%20flyer%20front%20small.jpg

Hej Morten

Så vidt jeg ved er det regummierede dæk. Desuden fås de ikke i en størrelse
der passer på en GSX (500)

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 07:56

> Så vidt jeg ved er det regummierede dæk. Desuden fås de ikke i en
størrelse
> der passer på en GSX (500)

ok, vil ikke gå på kompromis med vejgrebet.. :o/

Mvh
Morten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-02-05 09:36

Juel wrote:

> ok, vil ikke gå på kompromis med vejgrebet.. :o/
>
> Mvh
> Morten

Nu fik jeg vist udtryk mig lidt for voldsomt...

Det var ikke fordi de er totalt ubrugelige, slet ikke men..
Da touringnyt testede dæk fra sammefirma (TOMAHAWK) røg der et stort
stykke af slidbanen på fordækket.. det er nemlig som Bager siger
regummierede dæk..

De har til syneladende fået ok kritik i en test i MCN
http://www.cycletires.com/article-1.htm

De laves af TOMAHAWK tires, se dem her..
http://www.cycletires.com/

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Stefan

Dato : 08-02-05 22:15

Vi har vel alle haft eller har et mindre Mc-dæk på maven.... som overvægt,
men med de farver der kan fås dæk i kan det jo været ret sejt med en som
dæk" plaster, ho ho hi hi ha ha.

Nej f... nej jeg løber sku i stedet... 45 km, se om 14 dage

--
Med V Hilsen
Stefan Sørensen