Online beregning af MC forsikring?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-02-05 20:18

Hej

Er der nogle der er faldet over et forsikringsselskab der har en online
beregner af forsikring? Bare så man ved ca. hvor meget man skal bøde.

Stef

--
---
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-02-05 20:27

> Er der nogle der er faldet over et forsikringsselskab der har en
> online beregner af forsikring? Bare så man ved ca. hvor meget man
> skal bøde.

Det har GF, og den kan findes via http://www.gf-forsikring.dk/ såfremt du
ikke bruger en ordentlig browser..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : kc

Dato : 02-02-05 20:49

> Det har GF, og den kan findes via http://www.gf-forsikring.dk/ såfremt du
> ikke bruger en ordentlig browser..
>
> signing off.. Martin Sørensen

Uha

Jeg skal betale næsten 3100 kr om året for en ansvarsforsikring igennem
dem..

Jeg beholder min fuld kasko forsikring, til 2600 kr om året hvor jeg er.

mvh kc

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-02-05 20:51

> Jeg skal betale næsten 3100 kr om året for en ansvarsforsikring igennem
> dem..
>
> Jeg beholder min fuld kasko forsikring, til 2600 kr om året hvor jeg er.
>
> mvh kc

Hmm jeg skal betale 2479,- 0 års anci. Den virker som om der er lidt
faktorer den ikke tager højde for!

Stef

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-02-05 20:59

> Hmm jeg skal betale 2479,- 0 års anci. Den virker som om der er lidt
> faktorer den ikke tager højde for!

Den tager højde for alle de faktorer GF er interesserede i.. Jeg betaler
selv godt 1400,- årligt ved GF.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kong

Dato : 03-02-05 09:51

Skal man flytte sine andre forsikringer over til GF for at få deres
MC-forsikring?

Palle

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-02-05 12:07

> Skal man flytte sine andre forsikringer over til GF for at få deres
> MC-forsikring?

Jeg har ikke andre forsikringer ved GF.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Christian

Dato : 03-02-05 17:03

Martin Sørensen den 03-02-2005 12:07:

> Jeg har ikke andre forsikringer ved GF.

Hvad? Jeg *skulle* ha' minimum en indboforsikring..

Må være forskel på folk eller de forskellige GF-klubber så

--
/Christian

Fra : kc

Dato : 02-02-05 21:05

Ja det har noget med hvor du bor og hvad du kører på og dine 2479 kr er det
for ansvar og fuld kasko.

mvh kc

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-02-05 21:03

> Ja det har noget med hvor du bor og hvad du kører på og dine 2479 kr er
det
> for ansvar og fuld kasko.
Det er beregningen derinde der giver de 2479,- og jeg kører ikke på noget
..... endnu )'

Stef

Fra : Rene Joergensen

Dato : 03-02-05 11:31

Stefan Jacobsen <notforreal@email.dk> wrote:

> Hmm jeg skal betale 2479,- 0 års anci. Den virker som om der er lidt
> faktorer den ikke tager højde for!

Det er netop hvad jeg betaler hos GF med 0 års anciennitet, men vær
opmærksom på at det kun er ansvarsforsikring du får for de penge.

--
-René

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-02-05 18:02

> Det er netop hvad jeg betaler hos GF med 0 års anciennitet, men vær
> opmærksom på at det kun er ansvarsforsikring du får for de penge.

Joo men med en begynder kværn til 20-25.000 kan det vist ikke svare sig at
kasko den.

Stef

Fra : Non-Desperado

Dato : 02-02-05 20:55

"Stefan Jacobsen" <notforreal@email.dk> skrev:

>Hej
>
>Er der nogle der er faldet over et forsikringsselskab der har en online
>beregner af forsikring? Bare så man ved ca. hvor meget man skal bøde.

(un)Fair forsikring har vist også en.
- -
Non-Desperado

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-02-05 20:52

> (un)Fair forsikring har vist også en.
> - -
Heps, det giver et mere præcist billede af prisen.

Stef

Fra : J.C.Kløve

Dato : 02-02-05 21:00

Så var det lige at Stefan Jacobsen Skrev

IF.dk

--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-02-05 15:58

J.C.Kløve wrote:
> Så var det lige at Stefan Jacobsen Skrev

> IF.dk

Der kan ikke beregnes på den valgte motorcykel??? Sikke noget snyd

--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )