Transport fra Tyskland igen-igen !! (OT)
Fra : Michael K. S.

Dato : 26-01-05 17:20

Muligvis OT her i så fald undskylder jeg, men markedsgruppen passer
det måske nok heller ikke helt i.

Jeg har en cykel stående i Frankfurt am Main som det kunne være rart
at få til DK, så hvis nogen står i samme situation og har mulighed for
at have en cykel mere med (og een at dele udgifterne med) så må man
meget gerne kontakte mig ASAP.

-Michael
(Odense)

Fra : Morten dahl

Dato : 26-01-05 18:34

"Michael K. S." <mks74temp@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> at få til DK, så hvis nogen står i samme situation og har mulighed for
> at have en cykel mere med (og een at dele udgifterne med) så må man

Det er da ihvertfald ikke OT her i gruppen. Er gruppens fornemmeste formål
da ikke lige netop at vi kan hjælpe hinanden?

Skal derned, men der går nu nok 3uger endnu.

Men du mailer bare hvis det kan have interesse

-
Morten Dahl