Hvilken yamaha forhandler KBH fz6-s
Fra : Sir Smoka Lot

Dato : 23-01-05 10:44

Jeg har kig på en yamaha fz6-S og vil derfor høre hvilken yamaha forhandler
som i syntes er bedst FISKER eller AAGENSEN ?????? Kan man evt få
lidt rabat på en fabriksny MC ???? endvidere skal jeg have en alarm på mc´en
jeg har hørt at yamaha har ORG. alarmsystem er det godt eller skal jeg have
en spyball alarm ????
MVH Danni

Fra : Steen E.

Dato : 23-01-05 11:08

"Sir Smoka Lot" <dgk79_fjern_dette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> have en alarm på mc´en jeg har hørt at yamaha har ORG. alarmsystem er
> det godt eller skal jeg have en spyball alarm ????

De er begge gode og hæderlige forhandlere, som har været i branchen i
mange, mange år. Jeg har handlet med begge, og fået god service ved
problemer.

Så mit bedste råd er at besøge dem begge, og se hvem du kan li', og hvad
de har stående.

Især Fisker tog sidste år mange Fazere hjem, men sommeren skuffede jo.

Hvis de har haft en stående for længe, så er det nu der er chancer for
at handle, evt. om noget ekstra udstyr ? Når først det bliver forår,
solen skinner og fuglene synger, så er de svære at handle med

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-01-05 11:23

> Jeg har kig på en yamaha fz6-S

kanon ide

og vil derfor høre hvilken yamaha forhandler
> som i syntes er bedst FISKER eller AAGENSEN ??????

Der kan jeg ikke hjælpe, men kan fortælle at Mogens Pedersen i odense har en
brugt 2004 til salg for 108500,-.
God fornøjelse med den.

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : p.mariegaard

Dato : 24-01-05 22:39

> [...]
> MVH Danni
>
> I det engelske blad Ride fra juli 04 er der et læserbrev, som jeg lige vil
citere (hurra for 10-finger systemet), og som du måske skal tale med den
heldige forhandler om
"I´ve just spotted a piece on the Metasystems M375TV2-1 Category alarm
upgrade in your April issue. Well, I´ve recently bought a new FZ6 Fazer and
had one of these products fitted to supplement the built in immobiliser. To
sum up the problem - it doesn´t work with the Fazer unless you do away with
the option of using your hazard warning lights, I´ve written to Yamaha
highlighting the problem and am awaiting to hear from them, Funny how an
item can appear in a firm´s recommended accessory catalogue but not be
compatible with one of their bikes."

Hilsen
Poul
FZR 600 (til salg)
og til Hekto - mit lille "til salg" fylder væsentlig mindre end dine
standardudgydelser, som ses efter hvert eneste af dine utallige talrige
talløse indlæg

Fra : Hekto

Dato : 24-01-05 22:46

p.mariegaard wrote:

> [...]
> og til Hekto - mit lille "til salg" fylder væsentlig mindre end dine
> standardudgydelser, som ses efter hvert eneste af dine utallige talrige

Det er lige så lidt til at få øje på, som resten af dig! Skulle jeg få
øje på dig, tisser jeg dig midt over!
Bare fordi du er den lykkelige ejer af 1 stk. velholdt Nippon-isenkram,
skal du ikke tro at du er noget ... din ... din ... skabs-ducatist!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : p.mariegaard

Dato : 24-01-05 23:09

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> øje på dig, tisser jeg dig midt over!
> Bare fordi du er den lykkelige ejer af 1 stk. velholdt Nippon-isenkram,
> skal du ikke tro at du er noget ... din ... din ... skabs-ducatist!

Jeg tænkte nok jeg kunne få dig op af hængekøjen.
Har fulgt dine indlæg om skoletiden, og skægt nok harmonerer billedet af dig
med benzinlugt og olierede fingre ikke så godt med billedet af dig i
skolegården, i dine nypudsede brune sko, sportsstrømper til under knæene,
nickers med seler, ternet skjorte og butterfly, og håret så vandkæmmet, at
man skulle tro at du var redt med et stykke hjemmelavet sylte ))))))))9

Og tak fordi du nåede at rose min MC inden du fik ovennævnte svada.
Vi ses lørdag "morgen" - og husk nu rygsækken
Poul

Fra : Hekto

Dato : 24-01-05 23:21

p.mariegaard wrote:

> [...]
> man skulle tro at du var redt med et stykke hjemmelavet sylte ))))))))9

Jeg gik aldeles ikke med butterfly ... i skolen!!!

Du er jo alligevel et oplagt eksempel på datidens grove lægesjusk!
Jeg fostår dog stadig ikke hvorfor de fik medlidenhed og pustede liv i
moderkagen!!!???

> Og tak fordi du nåede at rose min MC inden du fik ovennævnte svada.
> Vi ses lørdag "morgen" - og husk nu rygsækken

Møgdyr!