Bandit 650
Fra : N & H

Dato : 22-01-05 09:55

Hej NG

Er der nogen der ved hvad den nye bandit yder af HK ?

har søgt på nettet efter lidt data på den, men det virker

nærmest som en statshemmelighed

pft
Nicolai

Fra : Knud Dam

Dato : 22-01-05 10:55

"N & H" <nlhh@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvad den nye bandit yder af HK ?
>
> har søgt på nettet efter lidt data på den, men det virker

Hej Nicolai.

Du har ret !

Der er ikke meget om ydelsen.

Suzuki Belgien skriver 78 HK, så det er stort set uforandret.

Den har dog et noget bedre moment.

http://www.suzuki2wheels.be/fr/modeldetail.asp?mid=158&t=tech

Mvh

KD

Fra : Richard

Dato : 22-01-05 14:49

N & H wrote:

> Er der nogen der ved hvad den nye bandit yder af HK ?

Den var da vist testet eller i det mindste præsenteret i Motorrad for
nylig - har du kigget der?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 23-01-05 00:40

"N & H" <nlhh@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad den nye bandit yder af HK ?

UK Bike skriver også 78bhp

/J

Fra : Rodjer Måre

Dato : 23-01-05 01:03

> Er der nogen der ved hvad den nye bandit yder af HK ?

efter hvad en forhandler fortalte mig så har den kun ca. 2 hk mere end en
600, men til gengæld mere moment !

> har søgt på nettet efter lidt data på den, men det virker
> nærmest som en statshemmelighed

Også min oplevelse !

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 25-01-05 16:23

"N & H" <nlhh@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad den nye bandit yder af HK ?
> har søgt på nettet efter lidt data på den, men det virker
> nærmest som en statshemmelighed

C. Reinhardt skriver 78,7 HK på deres hjemmeside...
78,7 HK @ 10.100 rpm
59,2 nM @ 7.800 rpm

Pris 88.995,-

/J

Fra : Richard

Dato : 25-01-05 19:02

[6705] Jesper Sørensen wrote:

> C. Reinhardt skriver 78,7 HK på deres hjemmeside...
> Pris 88.995,-

Hold da op, er den allerede steget 10 tusser! - forleden da jeg regnede på
prisforskellen på Bandit 650 og CBF600N i D og DK i tråden om Honda i
2005, stod den nøgne Bandit uden ABS vist til 78.995 svjh - og den er ikke
engang kommet på gaden endnu, hvad skal det ikke ende med

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-01-05 09:46

Richard wrote:

> [...]
> om Honda i 2005, stod den nøgne Bandit uden ABS vist til 78.995 svjh
> - og den er ikke engang kommet på gaden endnu, hvad skal det ikke

At den aldrig kommer det pga. prisen?

--
vh
Torben

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 26-01-05 13:44

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i en meddelelse

> Hold da op, er den allerede steget 10 tusser!

Ja, det kommer jo an på . Den nøgne koster 78.995,- hvilket jo passer helt
overens med dine 10 tusser ..

De 88.995,- er for "touring" modellen .

/J