tråden om ligeglad
Fra : Jesper

Dato : 18-01-05 20:09

Hey NG

Er fra MC-ligeglad blevet gjort opmærksom på at de har fjernet billederne
af den famøse brænder i tunnelen.
Deres forklaring står på deres side.

Jesper

Fra : Schlæger

Dato : 18-01-05 21:27

Jesper wrote:

> Hey NG

> Er fra MC-ligeglad blevet gjort opmærksom på at de har fjernet billederne
> [...]

Det kan jeg kun have respekt for.

Mch Schlæger

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-01-05 22:26

Så var det lige at Jesper Skrev
> Hey NG
>
> Er fra MC-ligeglad blevet gjort opmærksom på at de har fjernet
> billederne af den famøse brænder i tunnelen.
> Deres forklaring står på deres side.
>
> Jesper

havde ikke lige forholdt mig til de skadelige virkninger af de
postede billeder i sin tid, men kunne ikke selv finde på at lave
tunnel stuntet.

Hvor om alting er - dyb respekt for det de har skrevet på
hjemmesiden i forbindelse med den kritik der er fremført.

Men mon ikke de skal tage navnefornadring til blot at være "glade"
istedet for ligeglade, for det er de heldigvis ikke!

--
Dun@nt
XJ600 - 51J - der kan købes

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-01-05 23:09

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> skrev i

> Så var det lige at Jesper Skrev

> Men mon ikke de skal tage navnefornadring til blot at være "glade"
> istedet for ligeglade, for det er de heldigvis ikke!

Eller "Lalleglade"?
Nånej, nu er fejlen jo rettet :-/

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 18-01-05 23:15

> Hey NG
> Er fra MC-ligeglad blevet gjort opmærksom på at de har fjernet billederne
> [...]
---------
Må sige at det var noget der gav street respect det der!

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 18-01-05 23:31

> Hey NG
> Er fra MC-ligeglad blevet gjort opmærksom på at de har fjernet billederne
> [...]
----------
Virker egentligt også til at være en okay ting..

Er det en klub man kan joine eller er det en lukket fest?
-Hvor i landet ligger det osv..!?

Der mangler lidt data på siden..

Fra : Armand

Dato : 19-01-05 02:37

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:

> Er det en klub man kan joine eller er det en lukket fest?
> -Hvor i landet ligger det osv..!?
> Der mangler lidt data på siden..

Er det ikke blot en provinsiel kedsomheds-klon af Ghostrider?

--
Armand.

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 09:08

Armand wrote:

> [...]

Nej når man laver ting som lovens lange arm ikke er glad for, reklamerer
man ikke med hvor man kan findes.
Men skriv til dem og sig du gerne vil kontaktes

> Er det ikke blot en provinsiel kedsomheds-klon af Ghostrider?

Vil nok mere sige af stuntaholics... De prøver jo ikke på at nå fra Gedser
til Skagen på rekordtid, men laver stunts der hvor de kan finde plads til
det...

Jesper
www.buff-mc.dk

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 19-01-05 23:00

> Nej når man laver ting som lovens lange arm ikke er glad for, reklamerer
> man ikke med hvor man kan findes.

DOH....!

-Okay, det er min den der..

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 20-01-05 00:56

Jesper wrote:
> Hey NG
>
> Er fra MC-ligeglad blevet gjort opmærksom på at de har fjernet
> billederne af den famøse brænder i tunnelen.
> Deres forklaring står på deres side.
>
> Jesper

Stærkt!

Fra : Frank zx636r

Dato : 20-01-05 21:58

"Jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG
>
> Er fra MC-ligeglad blevet gjort opmærksom på at de har fjernet billederne
> [...]
Det er da for fedt!! Helt ærligt, vi mc-ister alligevel kan opnå en enighed,
trods vores uenigheder.
Det er det der gør denne ng lidt spændende..

Hilsen Frank med håbet om en snarlig kommende god mc sæson

--
Hilsen
Frank zx636r