Sæde knækket på min CB400F fra 76'
Fra : Thomas

Dato : 18-01-05 15:56

Hej

Var så uheldig at få knækket sædet midt over på min Honda CB400F 76', da den
lige skulle flyttes lidt under vinter opbevaringen :(

Nogen der ved om det er muligt at købe et nyt sæde nogen steder til sådan en
gammel sag?? Eller bare har en ide om hvad jeg skal gøre.....?

Mvh Thomas
(som ikke gider kører mere på MZ'er til februar)

Fra : Brian Larsen

Dato : 18-01-05 16:26

On Tue, 18 Jan 2005 15:56:03 +0100, Thomas wrote:

> [...]
>
> Nogen der ved om det er muligt at købe et nyt sæde nogen steder til sådan en
> gammel sag?? Eller bare har en ide om hvad jeg skal gøre.....?

Der er et her: http://www.sayjes.dk/skrot.html

Ellers er der også cmsnl.com, davidsilverspares.co.uk og ebay
selvølgeligt.

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F

Fra : Frans jensen

Dato : 18-01-05 21:43

<Thomas-Andersen@mail.dkFJERN> wrote:

> [...]
>lige skulle flyttes lidt under vinter opbevaringen :(
>
>Nogen der ved om det er muligt at købe et nyt sæde nogen steder til sådan en

ser ud til at du kan få en ny sadel i Brovst

http://www.gtsadler.dk/sadler.htm

--
mvh Frans
http://www.stompers.dk

Fra : Jesper

Dato : 18-01-05 23:32

Thomas wrote:

> [...]

> Nogen der ved om det er muligt at købe et nyt sæde nogen steder til sådan en
> gammel sag?? Eller bare har en ide om hvad jeg skal gøre.....?

Say-Jes.dk har et sæde til 1300,-
gtsadler.dk har et til 1620,-
davidsilverspares.co.uk har sæder hvor prisen starter på 75£ for et alm
sæde, dvs små 830,- + forsendelse på ca 100,-

Gæt hvem der altid er billigst med reserveele til Honda

Jesper
www.buff-mc.dk

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 19-01-05 06:50

"Jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
SNIP

> [...]
> davidsilverspares.co.uk har sæder hvor prisen starter på 75£ for et alm
> sæde, dvs små 830,- + forsendelse på ca 100,-
Husk lige momsen deres priser er uden moms, men det er stadig billig,
deres priser er mere end OK

--
Mvh Claus
Honda CBX750f '84 Audi 80 1.8E '88

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 09:11

Claus Ruglund Jakobsen wrote:

> [...]
> SNIP

> SNIP
> Husk lige momsen deres priser er uden moms, men det er stadig billig,

Nåja, men er momsen ikke kun 17,5%
Ja de er billige, og alt til honda kan de skaffe.

Men når man kigger Sayjes igennem, ser det ud som om at han bare sælger
ting fra mandp... Det er de samme billeder han bruger, eneste forskel er
at han tager nogel hundrede kroner mere for det...

Jesper
www.buff-mc.dk

Fra : Thomas

Dato : 19-01-05 10:54

Tak for jeres hurtige svar!

Har nu bestilt et sæde hos David Silver.

Mvh Thomas

Fra : Jens Jessen

Dato : 19-01-05 11:41

CMS i Holland