Farvel
Fra : Michael K. S.

Dato : 16-01-05 20:34

Ja så er min tid i d.f.m. vist ved at være forbi efter ca. 6-7 år, i
det mindste for en god rum tid idet der efterhånden nok er for lidt
nyt under solen og jeg lider af lidt metaltræthed - Man skal dog
aldrig sige aldrig og måske jeg vender frygteligt tilbage engang og
smugkigge lidt gør jeg sikkert også, men som aktiv skribent er det
vist ved at være slut...bortset fra måske et enkelt lille spørgsmål i
ny og næ.

Til alle jeg nåede at hilse på in persona og trille lidt med på gaden
eller banen - det var altid en fornøjelse og til de øvrige, har der
været rigtig mange interessante og ofte lærerige diskussioner med jer
alle, ingen nævnt ingen glemt. Næsten altid en positiv (og ofte
morsom) oplevelse at være debattør i og læser af d.f.m uanset
meningsforskelle, med enkelte triste episoder iblandt som f.eks da
Jørund tragisk nok omkom på hans elskede Nordschleife....

D.f.m. længe leve og husk så lige... Sutte'suki _er_ noget skrammel
.

God 2005-sæson!

Vh
-Michael K. S.

Fra : Sune

Dato : 16-01-05 20:51

"Michael K. S." <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
[cut]
> D.f.m. længe leve og husk så lige... Sutte'suki _er_ noget skrammel
> .
Ja, ja Michael lad os nu se - det er ikke første gang du siger farvel

Og husk - Honda er en bøsse-cykel

> God 2005-sæson!

I lige måde Den er startede for mit vedkommende idag.

> Vh
> -Michael K. S.

vh Sune
Honda, Yamaha og Sutte'suki

Fra : Hekto

Dato : 16-01-05 21:16

Michael K. S. wrote:

> D.f.m. længe leve og husk så lige... Sutte'suki _er_ noget skrammel
> .
>
> God 2005-sæson!

OK? ... så farvel da!
Ha' selv en god sæson, på Suzuki, Honda eller ... Ducati!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Stryg Dankortet og betal kontant - indtil de stryger Straarup!!!

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-01-05 21:21

Michael K. S. wrote:

> Ja så er min tid i d.f.m. vist ved at være forbi efter ca. 6-7 år, i
> det mindste for en god rum tid idet der efterhånden nok er for lidt
> nyt under solen og jeg lider af lidt metaltræthed

Aah come on Michael, er det ikke en lidt fordrukken beslutning?
Nå, men dine overvejelser bunder jo sikkert i mange grunde, som vi ikke
kender til, så jeg skal nok lade være med at bekrige dig med homoseksuelle
udtryk osv. denne gang. Men du kommer jo nok til fornuft en dag og
begynder at drømme om harmoniske skrusuki-cykler.. Bare vent!

> D.f.m. længe leve og husk så lige... Sutte'suki _er_ noget skrammel
> .

Ja ja, du er garanteret blevet medejer at Reinhart eller noget, og derfor
tør du ikke være med herinde længere aht. dine tidligere udtalelser! LOL

> God 2005-sæson!

Tak og i lige måde - du har vel ikke droppet mc-livet helt, eller...?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover ZZ

Fra : Armand

Dato : 16-01-05 23:26

Michael K. S. wrote:
> Ja så er min tid i d.f.m. vist ved at være forbi efter ca. 6-7 år, i
> det mindste for en god rum tid idet der efterhånden nok er for lidt
> nyt under solen og jeg lider af lidt metaltræthed -

Bare la' væ'r - Eksamen er overstået med udfald til positiv side, og du
forlader nu kollegiets trygge rammer, og heriblandt den billige fælles
netopkobling, uden umiddelbart at vide hvad fremtiden kommer til at byde
af samme!

God vind!

--
Armand.
(der engang troede at gruppen havde været fin terapi under arbejdsløshed