MC væg kalender
Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 13-01-05 11:18

Er der en behjælpelig sjæl der kan oplyse hvor man (jeg) kan købe en
væg kalender med mc motiver på, helst Aprilia men andet kan bruges.
Har forsøgt hos TMP, men de kendte ikke til nogen der lavede dem.

på forhånd atak
hVh
Hans/NTV

Fra : Kong

Dato : 13-01-05 13:03

Kan du bruge en ikke så stor Ducatti kalendar i stedet :)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4929&item=6146293982&
rd=1

Også denne af diverse
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=27408&item=51555861