Leje af motorcykler
Fra : Søren

Dato : 13-01-05 08:35

Hej !
Jeg er vil lige høre om der er nogen der har nogle erfaringer med leje af
motorcykler i tyskland, jeg er ved at arrangere sommerferie på motorcykel
og vi har tænkt os at leje 2 stk. hos et firma i münchen (Tyskland)der
hedder allround rental (http://www.allroundrent.de/bikes/bikes.html), men
kender ikke lige firmaet og vil høre om der er nogle der gør, eller om der
er nogle udlejningsfirmaer der ligger tættere på den danske grænse..?

Alle erfaringer er velkommen

På forhånd tak

Venlig hilsen
Søren Antonsen

Fra : Futte & Co.

Dato : 13-01-05 15:29

Søren wrote:
> [...]
> firmaet og vil høre om der er nogle der gør, eller om der er nogle
> udlejningsfirmaer der ligger tættere på den danske grænse..?

Hej Søren
Start med at finde ud af hvilken cykel du vil køre på og kontakt
derefter den nærmeste tyske forhandler, de lejer (næsten) allesammen ud.
Mange har priser og udvalg på nettet.
I nordtyskland er de gode til det med de tossede danskere der vil ud og
køre

--
Jørgen , Brøndby
Honda CB550F , den fine årgang 1975