VM i chopperbygning på discovery i aften
Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-01-05 17:08

Hey,

tjekkede lige tv programmerne, discovery viser "VM i chopperbygning" i aften
kl 21-00

Bare til info

Hygge

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : Gasse

Dato : 09-01-05 20:17

"
> [...]
> FZ6S Fazer ´04
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
> "Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Takker

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-01-05 21:14

> tjekkede lige tv programmerne, discovery viser "VM i chopperbygning" i
aften
> kl 21-00

hmmm dvs det viser de på deres text-tv, men ser ud til det er noget med
grand prix biler

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-01-05 21:23

Thomas Jensen wrote:

> aften

> hmmm dvs det viser de på deres text-tv, men ser ud til det er noget med
> grand prix biler

Måske er det kl 21 GMT og ikke GMT+1 som vi har her i DK (og centraleuropa)!

Thore

Fra : Ulvir

Dato : 09-01-05 21:34

SmaRTrxxv wrote:
> [...]

Der er vist kuk i det.. Det skulle starte kl.21, og køre de næste 3 timer..
Øv.
--
Women's intuition is the result of millions of years of not thinking.

Fra : JAN L PEDERSEN

Dato : 09-01-05 23:07

Ulvir Wrote:
"Der er vist kuk i det.. Det skulle starte kl.21, og køre de næste 3
timer..
Øv."

Ja det tror jeg også... "Kun" F1 biler - ingen custom bikes andet end OCC
så - øv.... Men hvad mener I om den "frihedsgudinde" bike de fik samlet...
Ikke fordi jeg er så meget til choppere, men den var da sød....
--
MVH Jan LP
Når man nu ikke kan køre på CBR om vinteren

Fra : Ulvir

Dato : 09-01-05 23:38

JAN L PEDERSEN wrote:

> [...]
> OCC så - øv.... Men hvad mener I om den "frihedsgudinde" bike de fik
> samlet... Ikke fordi jeg er så meget til choppere, men den var da

Den skal vel pudses overalt en gang i ugen! Eller lakeres med klar lak..
--
Women's intuition is the result of millions of years of not thinking.

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 10-01-05 01:37

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den skal vel pudses overalt en gang i ugen! Eller lakeres med klar lak..

Det viste de osse at den blev, der var lidt panik på da de opdagede at
lakereren ikke havde afleveret alle stumperne tilbage...

--
Mvh Claus
cbx750f 1984

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-01-05 06:01

> så - øv.... Men hvad mener I om den "frihedsgudinde" bike de fik samlet...
> Ikke fordi jeg er så meget til choppere, men den var da sød....
> --
Der skal bruges noget Brasso

Fra : Christer Waleryd

Dato : 10-01-05 10:57

"JAN L PEDERSEN" <jlp@sport.dk> writes:

> [...]
> Øv."
>
> Ja det tror jeg også... "Kun" F1 biler - ingen custom bikes andet end OCC

Jeg har opptak av det både på VHS og pc. Men der var jo kun biler

> så - øv.... Men hvad mener I om den "frihedsgudinde" bike de fik samlet...
> Ikke fordi jeg er så meget til choppere, men den var da sød....

Den er feed!
Men jeg ville ikke ha' en sådan. Jeg foretrækker sykler der kan
bruges! Man kan jo ikke bruge en sådan av rædsel for at skade den.

/Christer
--
Christer Waleryd - DoD#2075
'73 CB750*2 '81 CB750F '74 CB500

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-01-05 05:50

> Måske er det kl 21 GMT og ikke GMT+1 som vi har her i DK (og
centraleuropa)!

Nopes, den havde jeg tjekket