Ghostrider go home....
Fra : Moller

Dato : 29-12-04 23:52

Hey,
   Tjek lige http://youthofbritain.com/chillout/

   Og så kommer spørgsmålet... min kat Pølle vil gerne være lige så sej,
så hvor købes sådan en bike ;) og hvor henvender man sig så Pølle kan få
lidt træning :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : martin

Dato : 30-12-04 08:17

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> [...]
>
> Og så kommer spørgsmålet... min kat Pølle vil gerne være lige så sej,
> så hvor købes sådan en bike ;) og hvor henvender man sig så Pølle kan få

*suk*

hvorfor laver folk sådan noget ?

Fra : Hekto

Dato : 30-12-04 10:40

In article <qXNAd.33479$g4.625786@news2.nokia.com>, martin@hotmail.com
says...
> *suk*
>
> hvorfor laver folk sådan noget ?

Ja, et rigtigt godt spørgsmål!!! Rent gak!
Kedeligt og uinteressant!

Øøøøøøhhhh ... mente du Ghost Rider eller katten????
Katten er da meget sjov!!!!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Kenneth

Dato : 30-12-04 15:25

Ja, det er jo ikke videre smart det den kat foretager sig. Jeg håber da også
at du vil banke lidt forstand ind i hovedet på din kat, inden du sætter den
op på sin egen maskine.. MED HJELM!!!!!

Kenneth.

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 20:01

Moller skrev i meddelelsen <41d33430$0$51242$14726298@news.sunsite.dk>...
>Hey,
> Tjek lige http://youthofbritain.com/chillout/

Cool cat!

mvh
Orla

Fra : Ronni

Dato : 02-01-05 13:49

Moller wrote:

> Hey,
>    Tjek lige http://youthofbritain.com/chillout/

Jeg er imponeret over at en CBR125 er så god til wheelies

//Ronni

Fra : Moller

Dato : 03-01-05 22:41

Ronni wrote:

> Jeg er imponeret over at en CBR125 er så god til wheelies

   Øh, en CBR125 er ikke en R4 maskine, men en R1, så hvis du kigger efter
når den letter hjul, så vil du se der er 4 forrør, altså derved ikke en
CBR125 ... på den anden side, så kan en CBR125 nemt gå på hjul, så
imponeret af det selv om det var en CBR125 eller for den sags skyld en
MZ125 bør du ikke være. Nææææ, skal der udfordring til, så prøv at lette
hjul på en Vandbøffel, hvis man tør uden at være bange for forgaflen
knækker når færgen lander igen ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 03-01-05 21:38

> Hey,
> Tjek lige http://youthofbritain.com/chillout/
>
> Og så kommer spørgsmålet... min kat Pølle vil gerne være lige så sej,
> så hvor købes sådan en bike ;)

En dreambike og lidt Calcinit gødning i madskålen ville måske være en fin
start?

> og hvor henvender man sig så Pølle kan få
> lidt træning :)

Prøv, at spørge hos den lokale køreskole...

Hilsen
Lars