Øv! Det lyder grimt...
Fra : Kåre Nejmann

Dato : 29-12-04 14:08

....når man langsomt "taber" sin SuperTenere ind i et skarpt hjørne på
en skruestik ;-(

Jeg skulle bare lige flytte den lidt rundt i værkstedet, da jeg kom
til at læne den lidt for langt væk fra mig selv. Og så bliver sådan en
SuperTenere ret hurtig ret tung - specielt når man står med ryggen til
et bord, og ikke kan flytte tyngdepunktet langt nok bagud til at redde
situationen.

Resultatet blev et grimt V - cirka 5 cm langt - hele vejen gennem
klarlak, farvelak og helt ned i metallet:
http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=925

Så nu har jeg lige fået et nyt vinterprojekt...
Men mon ikke en fagmand kan klare sådan en skade med lidt pletmaling?

--
Kåre

Fra : anders majland

Dato : 29-12-04 14:45

> ...når man langsomt "taber" sin SuperTenere ind i et skarpt hjørne på
> en skruestik ;-(

Det er vel kun et ord der dækker - det er "træls"

Hvor meget bule er der ?

/A

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 29-12-04 15:14

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Det er vel kun et ord der dækker - det er "træls"
Eller nærmere: Rigtig træls ;-|

>Hvor meget bule er der ?
Det er vist ikke så galt. Jeg kan se på reflekserne, at der nok er en
ganske lille bule i "bunden" af v'et. Så med lidt sandpapir og en
smule spartelmasse, kan det nok blive ok igen. Men det overlader jeg
nok til en professionel.

--
Kåre

Fra : Armand

Dato : 29-12-04 15:01

Kåre Nejmann wrote:
> ...når man langsomt "taber" sin SuperTenere ind i et skarpt hjørne på
> en skruestik ;-(

Kondolerer!

> Jeg skulle bare lige flytte den lidt rundt i værkstedet, da jeg kom
> til at læne den lidt for langt væk fra mig selv. Og så bliver sådan en
> SuperTenere ret hurtig ret tung

Det er en farlig tid at flytte rundt med modellen på: Man er helt uden
rutine/balance

> [...]
> Så nu har jeg lige fået et nyt vinterprojekt...
> Men mon ikke en fagmand kan klare sådan en skade med lidt pletmaling?

Ork jo, det er kun et spørgsmål om størrelsen på penslen!

--
Armand.

Fra : Nicolai

Dato : 29-12-04 17:02

"Kåre Nejmann" <nospam@kan.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så nu har jeg lige fået et nyt vinterprojekt...
> Men mon ikke en fagmand kan klare sådan en skade med lidt pletmaling?

Det er sur røv, men godt nytår anyway

Nicolai