Mc-udstilling i Århus?
Fra : Pierre-Karina

Dato : 28-12-04 15:25

Jeg har læse et eller andet sted at der kommen en mc-udstilling i Århus en
gang i Februar, men jeg ved ikke hvor eller hvornår. Er der nogle der kan
hjælpe?
Hvis der er nogle der ved hvad der kommer til at ske og ligende, så er jeg
også interreseret.

Pierre

Fra : Seniorkonsulenten

Dato : 28-12-04 18:32

Klippet fra Honda ST klub DK:

26.-27. februar Århus MC-Udstilling. Østjyske mc-forhandlere udstiller
motorcykler og udstyr i Marselisborghallen i Århus. Lør. åben fra kl. 11-18,
søndag kl. 10-17. Entré 50,- kr. Arr. Aarhus Motor Klub

Jens
http://www.dfmc.dk/?id=637

Fra : PAJ

Dato : 28-12-04 19:17

MC i Bella 18 - 19 - 20.02.2005

Bella Centret - København

mvh PAJ

Fra : Glavind

Dato : 28-12-04 19:39

"PAJ" <ankerdk@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> MC i Bella 18 - 19 - 20.02.2005
>
> Bella Centret - København
>

> mvh PAJ

Hejsa.
Jeg bor i Århus og har ikke fået at vide at vi er flyttet til København
Mvh
Glavind

Fra : Richard

Dato : 28-12-04 20:23

Glavind wrote:

> Jeg bor i Århus og har ikke fået at vide at vi er flyttet til København

*lol* Har ingen af de mange emigranter givet dig besked, inden de sneg
sig ud af byen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Armand

Dato : 29-12-04 12:15

Glavind wrote:
> "PAJ" <ankerdk@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa.
> Jeg bor i Århus og har ikke fået at vide at vi er flyttet til København

Bella er branchens arrangement og derfor det mest komplette, hvor de
lokale á ét i Øknsnehallerne(KBH) og svjh også tidligere arrangementer i
smilets by ikke har fået særlig god kritik netop p.g.a. den provinsielle
stil.
For Jyder er der et helt andet alternativ: "Hamburger Motorrad Tage"
hvis størrelse får Bella-udstillingen til at blegne hvortil kommer at
man i almindelighed accepterer at publikum er kommet for at besigtige
motorcykelmodellerne med røven i sædet og ikke kun lige uden for
føle-vidde som er måde de danske udstillere foretrækker at udstille
deres højt beskattede produkter.
Ved HMT vil man kunne opleve en lang række "eksotiske" modeller, som man
aldrig vil får at se herhjemme (MZ1000; Franske Voxan, Benelli Tre;
Bimota!?), ligesom at en stor mængde af tilbehørs-leverandører incl. "de
3 store" findes representeret. Derved der er mulighed for at teste sig
til hvilken størrelse man vil skulle bruge af drømme-påklædningen når
man en dag får råd/lejlighed til at handle dét. Udstillingen er ulig
danske ækvivalenter tillige en salgsudstilling hvormed der er rig
lejlighed for at købe ting og sager til messetilbud!

HMT foregår tillige så tidligt som i den sidste weekend i januar, og det
er muligt at tage tog+U-bahn direkte til messecentret, og jeg har hørt
påstået at det er muligt at booke togbillet direkte ved Deutsche Bahn
til helt andre priser end DSB's!

Hvorfor dog vente på de provinsielle udstillinger i såvel Århus som
Bella, når en så meget fyldigere udstilling foregår inden for rækkevidde
og tillige en måned før??

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 12:24

"Armand" <armand@mcchaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> HMT foregår tillige så tidligt som i den sidste weekend i januar, og det
> er muligt at tage tog+U-bahn direkte til messecentret,

Hej Armand,

Har du evt. et link til nævnte udstilling, virker interessant, da vi som
alternativ til Bella havde overvejet Göteborg udstilling ligeledes i sidste
weekend i januar.

Dannie

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 29-12-04 12:49

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote:

>Har du evt. et link til nævnte udstilling

Det kan jeg hjælpe med: http://www.hamburger-motorrad-tage.de/

Jeg var der sidste år (http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=465), og jeg er
helt enig i Armands anbefaling.

--
Kåre

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 14:06

"Kåre Nejmann" <nospam@kan.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg hjælpe med: http://www.hamburger-motorrad-tage.de/
>
> Jeg var der sidste år (http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=465), og jeg er
> helt enig i Armands anbefaling.

Det ser ret godt ud, kan du huske hvad i gav i indgang, det kan jeg nemlig
ikke finde nogle oplysninger om på siden.

Dannie

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 29-12-04 14:20

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote:

>Det ser ret godt ud, kan du huske hvad i gav i indgang, det kan jeg nemlig
>ikke finde nogle oplysninger om på siden.

http://www.hamburg-messe.de/Scripte/Terminvorschau/Hamburg/Terminvorschau_Hamburg_info.php?id=98&spr=en
står der 11€ - altså cirka 85 kroner for voksne.

--
Kåre

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 14:29

> På
> http://www.hamburg-messe.de/Scripte/Terminvorschau/Hamburg/Terminvorschau_Hamburg_info.php?id=98&spr=en
> står der 11? - altså cirka 85 kroner for voksne.

tak skal du have det er absolut værd, at overveje

Godt nytår

Dannie