Suzuki gn 250 manuel ?
Fra : Pede Larsen

Dato : 28-12-04 10:02

Hejsa jeg har lige købt en sådanne cykel :)
Men jeg kan ikke finde nogle værksteds bøger over den :( der er ingen i
MC-nøglen :(
Min søgning på nettet gav heller ikke noget :(
Kan man overhovedet købe/downloade sådan en ?

Kender nogle af jer et sted på nettet eller en butik hvor man kan få den ?

MVH
Pede larsen (Næstved)
www.pedelarsen.dk - http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=219
Syzuki GN 250

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-12-04 11:20

Pede Larsen wrote:
> [...]
> Kan man overhovedet købe/downloade sådan en ?
>
> Kender nogle af jer et sted på nettet eller en butik hvor man kan få den ?

Findes der mon ikke en Haynes til den?

Fra : Pede Larsen

Dato : 28-12-04 17:30

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote in message

> Findes der mon ikke en Haynes til den?

Ikke hvad jeg kan se :( i MC-nøglen :(
Har MC-nøglen ellers ikke alle manueller ?

MVH
Pede larsen (Næstved)
www.pedelarsen.dk - http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=219
Suzuki GN 250