Dakar 2005
Fra : Lasse

Dato : 26-12-04 23:34

Hej
Hvad sker der i Dakar 2005, jeg har prøvet at søge lidt på nettet men uden
det store helt. Jeg fandt www.dakar.com men der var ikke den store
information at hente. Så er der nogle som har nogle som ved noget mere så
er jeg meget interesseret.
Hilsen Lasse
TA 89´

Fra : Bjørn S

Dato : 27-12-04 07:57

Lasse wrote:

> [...]
> det store helt. Jeg fandt www.dakar.com men der var ikke den store
> information at hente. Så er der nogle som har nogle som ved noget mere så

Nu starter de jo først op 1. januar, men....
Jeg bruger som sedvanlig at følge det her :
www.dakar.no , det er Pål Gunnar Ullevålsæters hjemmeside (nr. 5 sidst år).
Etapperne bliver nøje fulgt på direkten via gæstebogen når de kommer
igang. Kombinert med Dakar.com sine resultater bliver det meget spænnende
at følge via skærmen.

--
/Bjørn

Fra : Bjørn S

Dato : 27-12-04 08:02

Bjørn S wrote:

> Nu starter de jo først op 1. januar, men....

Nu vel, 31.december.

--
/Bjørn

Fra : Soren Lindholt

Dato : 29-12-04 19:29

"Lasse" <lape82@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det store helt. Jeg fandt www.dakar.com men der var ikke den store
> information at hente. Så er der nogle som har nogle som ved noget mere så

Det er jo franskmænd der skal opdatere hjemmesiden,og de skal lige holde
juleferie, spise deres ostemad osv. Med ovenstående mener jeg at den ofte
først er opdateret lidt på bagkant...

Soren

Fra : anders majland

Dato : 30-12-04 09:41

> Hvad sker der i Dakar 2005

Jeg har desværre ikke europort her ude på landet, så hvis nogen skulle
optage det er jeg bestemt interesseret.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Bjørn S

Dato : 30-12-04 12:03

anders majland wrote:

> Jeg har desværre ikke europort her ude på landet, så hvis nogen skulle
> optage det er jeg bestemt interesseret.

Det skal du ikke være ked af. Det er ikke særlig interresant det de
dækker, kun et meget kort resume af dagens etapper og top-placeringer, med
hovedfocus på lastebil og bil-klassene.
Jeg har heller ikke Eurosport mere, men vil bestemt ikke savne det grundet
deres Dakar-dækning.

--
/Bjørn

Fra : anders majland

Dato : 30-12-04 12:34

> [...]
> hovedfocus på lastebil og bil-klassene.
> Jeg har heller ikke Eurosport mere, men vil bestemt ikke savne det grundet

Men det er endnu mindre der vises på DR1 og TV2 - så der var Eurosport da
trods alt lidt bedre med deres daglige dækning. Hjemmesider kan selvfølgelig
give lidt, men jeg har ikke båndbredde til at downloade video hjemmefra...
På arbejde ville jeg dog kunne hive lidt ned, men jeg kender ikke nogen der
sender noget den vej. Det var ellers sådan noget der kunne få mig til at
abbonnere på tv2 sputnik, men de reklamerer ihvertfald ikke for det ....

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Bjørn S

Dato : 08-01-05 22:17

meddelelse news:41d3efec$0$51254$14726298@news.sunsite.dk...
> På arbejde ville jeg dog kunne hive lidt ned, men jeg kender ikke nogen
> der sender noget den vej. Det var ellers sådan noget der kunne få mig til
> at abbonnere på tv2 sputnik, men de reklamerer ihvertfald ikke for det

I dagens anledning, med gammel dansk film på flimmeren.....
http://webtv.tv2.no/webtv/main.do

Jeg har lige købt en måneds adgang for kr. 60 Norske via Visa, så kan man se
det når man vil, men vær obs på at man selv skal stoppe abboneringen, ellers
fortsætter den :-|
Det vises nok det samme som på Eurosport, men med norske kommentarer, samt
såklart endel fokusering og intervjuer med en lokal kører

--
/Bjørn