dødemandsknap og syn
Fra : Brassball

Dato : 25-12-04 15:24

Skal dødemandsknappen virke når man kører til syn ?

Fra : Morten Holst

Dato : 25-12-04 15:37

Jeg er næsten sikker på at hvis den er monteret så skal den virke men hvis
du afmontere den så er der ikke noget.

Morten Holst

Fra : John Jensen

Dato : 25-12-04 16:24

"Brassball" <skoleskibe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal dødemandsknappen virke når man kører til syn ?

Jeg har aldrig været udsat for at den er blevet afprøvet ifm. syn.

/ John

Fra : Eg Egemarke

Dato : 25-12-04 23:09

For din egen skyld er den altså rar at have !!
Det er knap så fedt at ligge under en 200 Kg med man ikke kan slukke,
forestil dig det roterende baghjul og dine "skinker" for ikke at tale om en
udstødning der bare bliver varmere og varmere

Så virker den ikke så lav den !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Brassball

Dato : 26-12-04 02:00

Jeg er helt enig med dig Eg, jeg skal til syn d 3 og har ikke tiden
til at lave det før syn, men kommer vi hen i midten af januar er der
tid nok.

MVH