støddæmper til mercedes 124
Fra : jfo

Dato : 11-02-05 14:06

"jfo" <fossadun@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:uz3Od.36932$g4.695610@news2.nokia.com...
> Hej.
>
> Der er røget en støddæmper på min Mercedes '91.
> Bør jeg skifte alle fire nu jeg er igang?
>
> De er jo alle lige gamle.
> Skift alle 4, for som du siger de er lige gamle, så er der den sidegevinst
> at du vil opleve at du har fået en ny bil at køre i.

Kender du prisen på den fornøjelse?

;)
--
Per, Esbjerg

Hej...Tak for svar.

Nej, jeg kender ikke prisen og kan ikke finde støddæmpere til netop Mercedes
på nogen steder

på nettet. Kender I et sted?

Mvh. Jfo (Udtales som det staves: Jodefo

Fra : Andreas Jensen

Dato : 11-02-05 20:13

Hejsa

Prøv evt. at kontakte Gørløse Autoimport (http://www.autoimport.dk/) eller
slå op under reservedele. De har ALT til MB124.

M.v.h.
Andreas Jensen

PS Nej - jeg har intet med firmaet at gøre....