Skoda favorit - hakker voldsomt..
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-02-05 23:17

Hej NG

Min veninde har Skoda favorit. Den hakker voldsomt over ca 3000
omdr/min. Men kun når man (forsøger) kører ved jævn hastighed, ved
acceleration er der intet galt.

Det virker som om at den sætter ud, jeg har en kraftig mistanke til
tændingssystem, idet der er brændt noget af plastikken på rotoren, samt
den kontante måde det sker på.

Det virker nærmest som at den spænding der bliver leveret ved jævn
kørsel er for svag eller at højspændingsspolen (hedder den det??) ikke
kan følge med..

M.v.h.
Thore Jensen

P.S. Jeg er 99,9 % sikker på at det er noget med karburatoren idet er
undersøgt og ser meget sund og rask ud...

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-02-05 15:10

SmaRTrxxv wrote:
> ... at højspændingsspolen (hedder den det??)

Tændspolen.. hedder den vel... Nu er jeg lidt mere frisk

Thore