Skoda Fabia - midterarmlæn?
Fra : Steen F.

Dato : 06-02-05 22:39

En af mine venner ejer en 2004 Skoda Fabia st.car, og jeg lovede lige at
spørge spørger herinde om man kan få midterarmlæn til sådan en bil? Altså
midterarmlæn mellem forsæderne.

/Steen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-02-05 23:21

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> wrote in message
> En af mine venner ejer en 2004 Skoda Fabia st.car, og jeg lovede lige at
> spørge spørger herinde om man kan få midterarmlæn til sådan en bil? Altså
> midterarmlæn mellem forsæderne.

jo det kan man godt
http://www.thansen.dk/products.asp?c=398420682&n=1292457756#xy

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : Steen F.

Dato : 07-02-05 15:08

Allan Jørgensen wrote:
> jo det kan man godt
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=398420682&n=1292457756#xy

Jeps, ser sådan ud. Ved du om man kan få originale armlæn?

/Steen

Fra : André T.

Dato : 08-02-05 19:18

> Jeps, ser sådan ud. Ved du om man kan få originale armlæn?

Det fåes ikke originalt...
Jeg har monteret det fra thansen i min Fabia Combi TDI, og det er Super
(også kvaliteten).

Eneste minus er at det bliver skruet fast med 4 selvskærende skruer i
plastik'en ved bagerste flaske holder (midterkonsol).

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©

Fra : Steen F.

Dato : 08-02-05 19:22

André T. wrote:
> Eneste minus er at det bliver skruet fast med 4 selvskærende skruer i
> plastik'en ved bagerste flaske holder (midterkonsol).

Okay. Kan 4 skruer overhovedet holde til at man læner sig på armlænet??
Eller støtter armlænets konstruktion på en større flade forneden? Ellers
lyder det ikke specielt stabilt.

/Steen

Fra : André T.

Dato : 09-02-05 17:35

Ja, det støtter på midterkonsolen... Passer i formen ned over... Og skruerne
er for at holde det op plads.

Viker stabilt nok.

Fra : Steen F.

Dato : 13-02-05 16:36

André T. wrote:
> Det fåes ikke originalt...

Joh, jeg har nu erhvervet et Skoda Fabia tilbehørskatalog og deraf fremgår:
"Armlæn mellem forsæder (Onyx), DAO 409 001, 2.095 kr."
Der var desværre ikke noget billede af armlænet i kataloget, men fandt dette
på nettet (se nede midt på siden):
http://www.skoda-auto.pl/promocje/drzwi_otwarte_promocje/

/Steen