DHB2005
Fra : Olesen

Dato : 06-02-05 16:44

DHB 2005.

Skal I til det iår ???

Går ud fra, prisen er den samme alt for høje...

Fra : Olesen

Dato : 06-02-05 16:50

> DHB 2005.
>
> Skal I til det iår ???
>
> Går ud fra, prisen er den samme alt for høje...

Partout (alle dage) med siddeplads: 465,- kr.
Partout (alle dage) med ståplads: 365,- kr.
1-dags (kun søndag): 120,- kr.

Priserne ved indgangen er:
Partout (alle dage) med siddeplads: 500,- kr.
Partout (alle dage) med ståplads: 400,- kr.
1-dags (søndag): 150,- kr.

Kan man ikke komme ind lørdag?

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 16:57

> DHB 2005.
>
> Skal I til det iår ???

Tja det kunne da godt være, hvornår er det?

> Går ud fra, prisen er den samme alt for høje...

Koster det også noget at deltage?

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 06-02-05 17:06

> Tja det kunne da godt være, hvornår er det?

> Koster det også noget at deltage?

http://www.vmax.dk/events/index.php?id=135

Den 10.-12. juni 2005 på Flyveplads Vandel
MEN, man kan ikke købe en-dagsbillet til
andet end om søndagen.

Så hvis man vil ind lørdag er man måske
nødt til at købe den 'store pakke' til små 465,-

Gad vide, hvor mange der vender ved porten og køre hjem
som sidste år..

Fra : André T.

Dato : 07-02-05 10:00

Tror mange vender om, når de ser priserne!....
AAAllt for dyrt... Samme pris næsten, som at komme til Formel 1 løb...
Hænger jo ikke sammen

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 18:12

> [...]
>
> Priserne ved indgangen er:
> Partout (alle dage) med siddeplads: 500,- kr.
> Partout (alle dage) med ståplads: 400,- kr.

Jeg tænkte på at deltage i løbet og ikke som tilskuer

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 07-02-05 18:14

KLIP

> Jeg tænkte på at deltage i løbet og ikke som tilskuer

Det er for forbrændings- og ikke rugbrødsmotorer..;)

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 18:37

> KLIP

> Det er for forbrændings- og ikke rugbrødsmotorer..;)

Kaldet PowerFord

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-02-05 20:56

> Kaldet PowerFord

Har 'deo været en tur i Holland, som vi ikke har hørt om?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 22:03

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har 'deo været en tur i Holland, som vi ikke har hørt om?

Ikke nødvendig, den er jo født med en bomstærk motor der sejtrækker helt
nede fra 3.000 RPM

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 09-02-05 22:08

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Ikke nødvendig, den er jo født med en bomstærk motor der sejtrækker helt
>nede fra 3.000 RPM

Orv, hvor vildt ...

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 22:16

> Orv, hvor vildt ...

Ja, turbo er faktisk heller ikke nødvendig, med det voldsomme moment den har
helt nede fra de lave omdrejninger

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 07-02-05 20:27

> Jeg tænkte på at deltage i løbet og ikke som tilskuer

Hvad stiller du op i da ?

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 20:40

> Hvad stiller du op i da ?

Hurtigste bil under 2 liter samt den flotteste )

--
Tom

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-02-05 12:25

Olesen wrote:
> DHB 2005.
>
> Skal I til det iår ???
>
> Går ud fra, prisen er den samme alt for høje...

Jeg skal ikke afsted. For det første fordi jeg har hørt hvordan det gik
sidste år, og så fordi priserne er ret høje..

Nogle af mine venner var afsted sidste år, og de havde videokamera med.. Så
jeg har set video er noget der ligner lynch-stemning, da en "udlænding"
kørte ind i en piges bil. Skaderne var meget små og forsikringen kunne helt
sikkert klare det, men alligevel var der straks 50 mennesker som stod og
piskede en stemning op..
Ud over videoen hørte jeg, at flere personer fik stjålet sit anlæg fra deres
bil (jeg tror endda der var en showbil i mellem?) inde på selve pladsen..
Folk kørte bil imens de var stangstive, der blev lavet kogere inde blandt
teltene osv..

Udsmider/vagt holdet skulle heller ikke have været verdens bedste?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-02-05 18:19

On Mon, 7 Feb 2005 12:25:21 +0100, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

> [...]
>teltene osv..
>
>Udsmider/vagt holdet skulle heller ikke have været verdens bedste?

Matcher meget hvad jeg har haft hørt om det
Flemming Jacobsen