Daewoo Matiz - god bil ?
Fra : André T.

Dato : 05-02-05 21:37

Daewoo Matiz, eller skal man sige Chevrolett?, til 99.000,- fabriksny.

Findes der nogen her, der kender bilen, og kan give nogen erfaringer videre?

Kan se de giver 3 år's garanti på den (el. 100.000km), hvor fesk. Fiat "kun"
giver 2 år.

Fra : Renè Kristensen

Dato : 07-02-05 17:42

Hej

Vi har sådanne en, vi købt den for et år siden hvor den havde kørt 90 Tkm og
var 4 år gamle, min kone synes den er rigtig god og den køre faktisk rigtig
godt
Den køre omkring 15-16 pr. liter benzin.
Vi synes man sidder god i de sæder.
Har du andre spørgsmål, så kan du bare spørge.

Renè Kristensen

/René ktistensen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-02-05 23:12

"André T." <fisker@kutter.nordsoen.dk> wrote in message
> [...]
videre?

> Kan se de giver 3 år's garanti på den (el. 100.000km), hvor fesk. Fiat

Både min mor og min storebrors dame har sådan en.
De er vældig glade for den og de snart 2år min mor har haft sin har den
været på værksted 2 gange (skiftet et tændkabel og skiftet udstødning der
var rustet op). Ellers har der ikke været noget knas med dem.

Men hold da fast det er en død æske at køre i. Den er KUN egnet til bykørsel
og en "velvoksen" bør aldeles ikke så meget som overveje at købe dem. Der er
simpelthen ingen plads foran. Jeg kan med mine 195 lige klemmes derind men
efter en tur til bageren og tilbage så har man fået nok Matiz fordi der
simpelthen er så lidt plads.

Til bybil er det en glimrende bil, kører forholdsvis langt på literen og kan
vende på 5er

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : André T.

Dato : 08-02-05 01:50

> Men hold da fast det er en død æske at køre i. Den er KUN egnet til
> bykørsel
> og en "velvoksen" bør aldeles ikke så meget som overveje at købe dem.

Takker for info Dennis & René..

Tror da fanden at du syntes den er langsom Dennis, når du selv kører 106GTI

Bilen er til min mor, og hun har aldrig brokket sig over at den gamle Nissan
micra, var PÆNT død i accel...
(så Matiz'en er nok ok)

Skulle bare høre om der var nogen fejl på modellen, eller andre ting man
burde vide..

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©