hvilken 7 pers. ville i anbefale?
Fra : Johnny

Dato : 05-02-05 16:15

Hej Jeg står og skal hjælpe nogle venner med at finde en ny bil med plads
til 7 pers. og en pris på ca, 220.000.- hvad ville i anbefale

Mvh Johnny

Fra : TDN

Dato : 05-02-05 16:47

"Johnny" <lada42@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jeg står og skal hjælpe nogle venner med at finde en ny bil med plads
> til 7 pers. og en pris på ca, 220.000.- hvad ville i anbefale
>
> Mvh Johnny

Jeg tror ikke de kan finde en ny 7 personers til den pris. Fiat laver vist
en Doblo til den pris, men komfort og finish er vist mere varevogn en bil.
Ellers kunne de se efter en brugt Opel Zafira som skulle køre rigtigt godt
og være fleksibel med sæder osv.

Mvh
Thomas

Fra : Jan Vennike

Dato : 05-02-05 17:25

"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ellers kunne de se efter en brugt Opel Zafira som skulle køre rigtigt godt

Vi har lige købt en Mazda Premacy - prøv at kigge omkring, de ligger i det
prisleje.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-02-05 20:13

Jan Vennike skrev:

> Vi har lige købt en Mazda Premacy - prøv at kigge omkring, de ligger
> i det prisleje.

Ifølge Mazda selv er det en 5. personers og så koster den billigste iøvrigt
243.000

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Jan Vennike

Dato : 06-02-05 08:22

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev i en meddelelse

> Ifølge Mazda selv er det en 5. personers og så koster den billigste
> [...]

Hvis du kan "nøjes" med en brugt, kan du få en, der har kørt 21.000 km til
230.000.

Eller hvis den kun har kørt 1.000 km, så 240.000.

Fundet via bilbasen.

Fra : Henrik Bøgh \(væk hj~

Dato : 06-02-05 00:30

"Johnny" <lada42@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jeg står og skal hjælpe nogle venner med at finde en ny bil med plads
> til 7 pers. og en pris på ca, 220.000.- hvad ville i anbefale

Nu skriver du ikke noget om at den skal være ny og hvorvidt den må være til
D-pap, men prøv at kigge på nogle af de tyske brugtvogns-sites, hvis du kan
leve med en bil med et par år eller fem på bagen. Syd for grænsen har de et
vældigt meget større marked for den slags biler.

[...]

--
MVH boegh

Fra : Deaster

Dato : 06-02-05 10:03

Henrik Bøgh (væk hjemmefra) wrote:

> Nu skriver du ikke noget om at den skal være ny

Jo da, der står han skal hjælpe sine venner med at finde en ny bil.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-02-05 13:23

Deaster telepaterede følgende til sin PC:

> Jo da, der står han skal hjælpe sine venner med at finde en ny bil.

Ja... Men for nogen er en ny brugt bil stadig en ny bil - for dem...
Når jeg fortæller at jeg har fået anden bil, siger jeg også, at jeg har fået
ny bil - selvom den er gammel...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Deaster

Dato : 07-02-05 13:51

Morten Fruergaard wrote:
> [...]
> Når jeg fortæller at jeg har fået anden bil, siger jeg også, at jeg
> har fået ny bil - selvom den er gammel...

Ok, jeg ville nok have skrevet at jeg skulle hjælpe dem med at finde en
brugt bil , men den kan sikkert vendes og drejes.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Vendelbo Basse

Dato : 06-02-05 08:23

havd med en Renault Kangoo

Fra : Jan Vennike

Dato : 06-02-05 11:47

> [...]
> Hej Jeg står og skal hjælpe nogle venner med at finde en ny bil med plads
> til 7 pers. og en pris på ca, 220.000.- hvad ville i anbefale

VW Caddy 1.4 med ekstra bænkerække koster vist også der omkring.