Rudetoning i Sverige?
Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 10:49

Hvordan er lovgivningen i Sverige (evt. hvor finder jeg den?) vedr.
rudetoning i alm. personbiler?

Må man tone så meget man vil i de bagerste og intet i de forreste eller er
det tilladt at lave en mild toning i de forreste også?

Nogen som kender en som monterer solfilm billigt i Malmø?

Fra : Allan Møller

Dato : 05-02-05 11:19

> Nogen som kender en som monterer solfilm billigt i Malmø?

Jeg fik af Eg Egemarke her fra gruppen anbefalet www.autotech.nu
som ligger i Limhamn til noget andet arbejde. De laver bla. styling af
biler og sikkert også solfilm. Alle de ansatte er danskere / snakker dansk.

Jeg ville prøve at kontakte dem og få en sludder - hvis de ikke laver det så
kender de sikkert til nogle der gør det. Det sted de holder til er et ældre
industrikvarter
med masser af bilværksteder.

Jeg er ved at få sat et nyt topstykke (renoveret) efter en tandrem var
knækket
som med det hele kommer til at koste ca. 6500 Dkr.
Væsentligt billigere end vi kunne finde det til i Danmark.

Mvh. Allan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 05-02-05 14:11

"Mikkel" <-> wrote in message
> [...]
> det tilladt at lave en mild toning i de forreste også?
>
> Nogen som kender en som monterer solfilm billigt i Malmø?

www.solfilm.se som skulle ligge både i helsingborg og malmø.

kender en der fik monteret solfilm der for ca 5 år siden på sin subaru og
det holder stadig 100%

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut