Rabat på nye bile - men hvor meget?
Fra : Anders

Dato : 05-02-05 10:42

Hej,

Jeg overvejer at købe en ny bil - eller en lettere tilkørt demo bil. Det
skal være en stationcar, som f.eks mondeo, 407sw, mazda6, avensis..

Men så vidt jeg har kunne finde ud af er der betydeligt forskel på hvor
meget de enkelte bilmærker og forhandlere vil give i rabat - jeg høre at der
på en mazda 6 stationcar kunne hentes op mod 40.000 i rabat på en ny - og
det betyder jo en hel del !!

Er der nogen der har en ide om hvor meget ratat man kan forhandle hjem på en
:

407 sw 1,8
Mazda 6 , stationcar 2,0
Avensis stationcar 2.0

Det bliver en ren handel.

Mvh: Anders

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 10:50

"Anders" <a@a.aa> skrev i en meddelelse
> [...]
> det betyder jo en hel del !!
>
> Er der nogen der har en ide om hvor meget ratat man kan forhandle hjem på

Som privat person tror jeg ikke at der er meget at hente, men det er jo et
forsøg værd...

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 05-02-05 12:18

Anders wrote:

> [...]
> på en mazda 6 stationcar kunne hentes op mod 40.000 i rabat på en ny - og

Mine forældre fik omkring 25.000,- i rabat.. + forhandleren gav 20.000
mere for byttebilen end andre forhandlere ville.

Fra : Johnt

Dato : 05-02-05 18:03

"Rasmus Lauritsen" <razzia@phreaker.net> skrev i en meddelelse
> [...]

Du kan få en indikation af hvor meget rabat der kan gives ved at se på
www.ald.dk under kampagnetilbud og under Ald bilanbefalinger.

Du skal nok regne med at give lidt mere end de priser der er angivet på
hjemmesiden, da de angivne priser er storkunde priser. Men det kan give en
indikation af rabatniveauet.

Hilsen
Johnt

Fra : mullerman

Dato : 05-02-05 18:22

Prøv at maile til dem her... http://www.bilrabat.dk/

Fra : Mogens

Dato : 05-02-05 18:27

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at maile til dem her: www.bilrabat.dk

Eller dem hér: www.lindholmbiler.dk
"Hvor billigt vi kan sælge den nye bil må komme an på en prøve,
men i de fleste tilfælde bliver din besparelse 20-50.000,- i forhold til
listepris…"

Fra : TDN

Dato : 05-02-05 18:19

> [...]
> det betyder jo en hel del !!
>
> Er der nogen der har en ide om hvor meget ratat man kan forhandle hjem på

På mit arbejde hvor vi er ca. 500 ansatte har jeg lavet flere erklæringer
til ansatte som vil købe en flådeejer model. Hos flere bilmærker f.eks
Citrôen er det nok at ens arbejdsgiver erklærer at du kører for firmaet og
får udbetalt kørepenge d.v.s firmaet behøver ikke at eje bilen. Flådeejer
modellerne er typisk en hel del billigere men pas på for udstyrsniveauet kan
variere fra alm. modeller.

Mvh
Thomas