Opel meriva / citron picasso /berligo
Fra : Sharwama

Dato : 04-02-05 18:02

Hej der

Jeg har ca 200000 og er på udkig efter en "familiebil" til hund, 1 sarah og
2 voksne. Vi har kigget på Opel meriva, picassoén og berlingo bilërne fra
opel og reunault. de ligger ca på samme prisklasse. Vi er i vildrede for
alle syntes at opfylde behovet.

Hvordan med deforskellige biler og har i andre bud ??

Michael

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-02-05 21:10

Sharwama skrev:

> Hvordan med deforskellige biler og har i andre bud ??

FDM har lige i det MOTOR jeg fik i dag testet Merivaen mod en håndfuld
lignende små MPV'ere
Hans

Fra : Anders Sørensen

Dato : 04-02-05 22:33