Ekstra ledning til anhængertræk på Peugeot
Fra : Kim

Dato : 04-02-05 16:54

Jeg har lige været nede på mit lokale Peugeot værksted for at høre hvad det
skulle koste
at få trukket en 4 kvardrat + ledning om til mit anhængertræk. 1300,00 kr
vil det koste på min 307 det
Syntes jeg er lige i overkanten. Er der nogen der har erfaring med nogle
andre der kan gøre det eller nogen ved
hvor man kan trække ledningen igennem ude fra motorrummet.
mvh Kim

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-02-05 17:30

Kim telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> nogle andre der kan gøre det eller nogen ved
> hvor man kan trække ledningen igennem ude fra motorrummet.

Kan du ikke bare trække det under bilen?

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Kim

Dato : 04-02-05 18:23

meddelelse news:4203a31d$0$29842$14726298@news.sunsite.dk...

> Kan du ikke bare trække det under bilen?

Jooo men er det godt ?. Og kan man bruge alm. ledning eller skal det være en
speciel type når
den skal ligge under vognen.
Den vil jo side lidt udsat mht. grus,salt og div. andet møg.
mvh Kim

Fra : ThomasT

Dato : 04-02-05 23:33

At trække den under bilen er nok ikke nummer 1, men under alle
omstændigheder så husk at sætte en sikring på ledningen lige efter
batteriet.
Det burde være mulig at trække ledningen under tæppet i kabinen. Alle
anlæg-nørder (incl. mig selv) kan trække større ledninger usynligt under
tæppet, så kan du vel også.
Få fat i noget dobbelt isoleret kabel (2 lag isolering) Det er det
sikreste.

ThomasT