SKummende køler?
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 04-02-05 13:13

Min kærestes bedstemor (gg - men det er rigtigt) har en ældre Nissan Cherry
1,5. Den er vist fra midt i firserne, men dog i overraskende god stand.

Nu har hun fået det problem at hun siger at kølervander skummer. Jeg har
ikke selv set det...

Hvad kan det mon skyldes? Har hun mon hældt sæbevand i køleren? (Hun er den
type som nok snart ikke bør have bil længere - hun er bange for at køre hvis
der er under 10 grader og kører max 75 på motorvejen... så bilen står inde
hele vinteren) ;)

Fra : The MANN

Dato : 04-02-05 15:29

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis
> der er under 10 grader og kører max 75 på motorvejen... så bilen står inde

Lyder som en defekt toppakning

Er der hvidt smask på OIL dekslet ?? hvis ja def toppakning

The MANN