hvor dum har man lov at være?
Fra : bj

Dato : 03-02-05 22:43

Fra : Lars [6710]

Dato : 03-02-05 23:13

bj wrote:
> se linket
>
> http://www.jv.dk/soenderborg/artikel:aid=367896/
>
> bj

Ikke så dum ihvertfald

/Lars

Fra : \(USA\) Brian Mark M~

Dato : 04-02-05 04:46

> http://www.jv.dk/soenderborg/artikel:aid=367896/

Da jeg var til k0repr0ve var der en idiot der lavede n0jagtig samme nummer.
Den k0resagkyndige (politimand) gav ham en skideballe som jeg aldrig har set
f0r eller siden. Han var sA pl0refuld, at han knap kunne stA pA sine ben.
(han havde fAet frataget sit k0rekort pga. spiritusk0rsel - meget
mystisk!!). Han fik at vide at han skulle gA hjem og at han ikke skulle vise
sig igen. sA satte manden sig op pA sin knallert og k0rte hjem - der gik
ikke mange sekunder efter, den k0resagkyndige havde ringet til kollegaerne,
sA var manden anholdt for spiritusk0rsel..... (igen)

Magen til idiot...

Mvh.
B. Madsen

Fra : claus b. p.

Dato : 04-02-05 08:28

"(USA) Brian Mark Madsen" <brianmREMOVE@mobilixnet.dk> wrote in message

> Da jeg var til k0repr0ve var der en idiot der lavede n0jagtig samme
nummer.

OT: Jeg ved ikke hvad andre synes, men jeg bliver irriteret over de store
bogstaver i dine indslag.
Hvis du er nodt til at erstatte de danske bogstaver, kan du så ikke goere
det med smaa bogstaver. Store bogstaver er at raabe, så det lyder som om din
stemme er i overgang.

/Claus

Fra : anders majland

Dato : 04-02-05 10:08

> nummer.
>
> OT: Jeg ved ikke hvad andre synes, men jeg bliver irriteret over de store
> bogstaver i dine indslag.

Enig - det er ikke nemt at læse. Brug helllere o elle oe for ø, blot a elle
aa for å og ae for æ

/A

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-02-05 10:15

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det med smaa bogstaver. Store bogstaver er at raabe, så det lyder som om

Hej Claus

Utroligt at der ikke skal mere til at irritere dig

....måSke nOk noGet du Skal arBejde Lidt mED

Mvh - og god weekend
Brian S Jensen

Fra : Leonard

Dato : 04-02-05 11:19

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote:

>Utroligt at der ikke skal mere til at irritere dig

Det er ikke kun Claus der bliver irriteret af at læse det, og en
sætning skrevet som din

>...måSke nOk noGet du Skal arBejde Lidt mED

er meget forstyrrende at læse ...
--
Leonard

Ting til salg:
http://leonard.dk/tilsalg

Fra : bj

Dato : 04-02-05 20:18

> Det er ikke kun Claus der bliver irriteret af at læse det, og en
> [...]

hvem er nu mest dum?

bj

Fra : Leonard

Dato : 04-02-05 20:28

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote:

>hvem er nu mest dum?

Hvad mener du?
- det drejer sig ikke om at være dum eller ikke, det drejer sig om at
små bogstaver er nemmere og mere behageligt at læse end STORE og det
er slet ikke nemt at læse noget hvor StOrE og sMå bliver blandet.

Men hvis du får det bedre af at synes at jeg er dummere end dig eller
en anden, så værsgo

--
Leonard

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 04-02-05 14:21

claus b. p. wrote:

> [...]
> Hvis du er nodt til at erstatte de danske bogstaver, kan du så ikke
> goere det med smaa bogstaver. Store bogstaver er at raabe, så det

Han ser det nok ikke på samme måde som vi gør da han benytter US tegnsæt.

Du har to muligheder 1* leve med det. 2* ignorer indlæget fra Brian.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-02-05 10:07

(USA) Brian Mark Madsen wrote:

> [...]
kollegaerne,
> sA var manden anholdt for spiritusk0rsel..... (igen)

Dengang jeg startede med at tage kørekort og skulle i kravlegården, mødte
en anden kommende bilist op kørende i egen bil - ikke ret smart

/Jakob

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-02-05 12:12

Jakob Jeppesen skrev:
> Dengang jeg startede med at tage kørekort og skulle i kravlegården, mødte
> en anden kommende bilist op kørende i egen bil - ikke ret smart

Da jeg fik mit første kørekort gik jeg til teori sammen med en der tog
ret let på det der med at læse. Til prøven gav den motorsagkyndige
besked om at han udviste så lidt kendskab til færdselsloven at han end
ikke burde have lov at køre på cykel.

Og det var "klaret" uden alkohol.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".