carstereocomponents.de
Fra : Michael Jensen

Dato : 02-02-05 21:57

Hej i gruppen!

Jeg faldte lige over denne side, og så at de har det anlæg jeg er
interesseret i til en rimelig favorabel pris (Pioneer DEH-8600MP til ca 3750
inklusive fragt). Er der nogen der ved hvordan det fungerer med betaling og
levering???

Får man en mail med info om hvor man skal overføre penge til???

Hvad sker der hvis man ikke er hjemme når de kommer med varen?? De skriver
at det bringes ud med et tysk firma, men det er måske kun i tyskland dette
gælder???

Er der ellers nogen der ved hvor man kan få dette anlæg billigere??

På forhånd tak

Michael Jensen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-02-05 22:14

"Michael Jensen" <ikke_gyldig@hotmail.com> skrev :

>Er der ellers nogen der ved hvor man kan få dette anlæg billigere??

Måske ovre hos oraklerne udi bilstereo

(dk.teknik.lyd.bilstereo)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 03-02-05 09:03

Hejsa.

Jeg har handlet der. Ingen problemer. Du får et kontonummer at overføre til
(Når du er ny kunde, skal du betale forud). Det bliver så sendt med normal
tysk post og hvis du ikke er hjemme, kan du hente din pakke på posthuset som
normalt. Vær dog opmærksom på, at det kan være dyrt at overføre til en bank
i udlandet.

Min bank ville have 100kr i gebyr (50kr, hvis den udenlandske konto er
udstyret med SWIFT kode og IBAN nr...)

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : John Sahl

Dato : 03-02-05 09:07

Rasmus (2600) wrote:
> Min bank ville have 100kr i gebyr (50kr, hvis den udenlandske konto er
> udstyret med SWIFT kode og IBAN nr...)

Min bank tager 20kr hvis den udenlandske konto er udstyret
med SWIFT kode og IBAN nr.
Tysk IBAN nummer kan udregnes via kontonummer og "bankleitzahl"
http://www.bankleitzahlen.de/ibanrechner.php

P.S. Jeg har handlet ved det omtalte firma med en oplevelse af
god service.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : MJ

Dato : 03-02-05 09:57

Takker mange gange for de gode svar!

Jeg tror jeg prøver lykken!

\Michael Jensen

Fra : Liquid

Dato : 03-02-05 10:00

> [...]
> interesseret i til en rimelig favorabel pris (Pioneer DEH-8600MP til ca
> 3750 inklusive fragt). Er der nogen der ved hvordan det fungerer med

Jeg har handlet der 2 gange uden problemer. Du laver en bankoverførsel af
beløbet og så får du en mail med en bekræftelse på at de har modtaget
beløbet. Som regel er varen der inden for en uge.

De headunits jeg har købt dernede har jeg sparet 40-50% på.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 16:24

> [...]
> interesseret i til en rimelig favorabel pris (Pioneer DEH-8600MP til ca
> 3750 inklusive fragt). Er der nogen der ved hvordan det fungerer med

Prøv www.caraudio24.de i stedet for. Der har jeg handlet flere gange uden
problemer. De sender radioen pr. efterkrav og man betaler bare på posthuset
i DKR. Det koster ingen ekstra gebyere. Jeg købte en Pioneer DEH 5630MP i
august sidste år til 1750 kr. inkl. levering pr. efterkrav.

Mvh Henrik