OT?: Promille / alkohol tester?
Fra : Carl Astrup

Dato : 02-02-05 16:24

Er der nogen der ved hvor man kan købe disse? har kigget på nettet, men
skulle gerne finde en sådan i en forretning eller noget i dag,.

Undskyld jeg spammer i dag.. og Tak

//eCarlos.net

Fra : J.K.Arning

Dato : 02-02-05 16:35

On Wed, 2 Feb 2005 16:24:07 +0100, Carl Astrup in newsgroup
dk.fritid.bil wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan købe disse? har kigget på nettet, men
> skulle gerne finde en sådan i en forretning eller noget i dag,.
>
> Undskyld jeg spammer i dag.. og Tak

Hee .. tjah jeg har set dem i en automat på herretoilettet på Park Cafe
på østerbrogade (kbh) det er godt nok et par år siden.

Men ellers mener jeg bestemt de fås på apoteket.

--
Regards
J.K.Arning :: 02-02-2005 16:33:20 :: http://arning.dk

Fra : Carl Astrup

Dato : 02-02-05 16:40

"J.K.Arning" <spam_remove_@arning.dk> wrote in message

> Hee .. tjah jeg har set dem i en automat på herretoilettet på Park Cafe
> på østerbrogade (kbh) det er godt nok et par år siden.
>
> Men ellers mener jeg bestemt de fås på apoteket.
>
> --
super, Takker :)

//eCarlos.spam

Fra : Henning

Dato : 02-02-05 18:19

<eCarlos@esomething.com> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan købe disse? har kigget på nettet, men
>skulle gerne finde en sådan i en forretning eller noget i dag,.

Lidt OT kommentar - er du i tvivl, lader du bilen stå. Tør du stole på
at et simpelt apperat til en 10'er kan fortælle om du må køre bil?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Carl Astrup

Dato : 02-02-05 21:03

"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message
> Lidt OT kommentar - er du i tvivl, lader du bilen stå. Tør du stole på
> at et simpelt apperat til en 10'er kan fortælle om du må køre bil?
>

> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk

Og så et ganske OT svar;) Yeps. det var ment som en pæn hentydning /
fødselsdagsgave:)

//eCarlos.net