mitsubishi Pajero 87
Fra : Lasse

Dato : 01-02-05 16:13

Hej, jeg har lige købt sådan en bil, er der nogle her der har gode / dårlige
erfaringer med dem ? Og kan de skrues i turbo, diesel pumpe mm. Og hvad er
fordele og ulemper ved det ??
Bilen er en pajero fra 1987 2.5 td 84 hk 201 nm ..

På forhånd tak

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-02-05 19:34

Lasse telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> mm. Og hvad er fordele og ulemper ved det ??
> Bilen er en pajero fra 1987 2.5 td 84 hk 201 nm ..

Hej Lasse...

Jeg har 2 af dem...

De kan skrues lidt i pumpen og ladetrykket skulle efter sigende kunne hæves
til 1 bar uden problemer.

Hvis du mangler nogle skærmforøgere, alufælge, kofangere, turbo, topstykke,
generator mv. så har en noget liggende, da begge mine Pajero'er ikke skal
køre mere...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...