Gentag venligst
Fra : Lone

Dato : 22-05-01 21:07

Før NG forleden blev saneret, var der et link med en fantastisk
afsidning/redning af samme - vil en behjertet lægge det ud igen ?

Med venlig hilsen
Lone

Fra : boe

Dato : 22-05-01 21:14

Lone <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Før NG forleden blev saneret, var der et link med en fantastisk
> afsidning/redning af samme - vil en behjertet lægge det ud igen ?

Jeg forstår ikke dit spørgsmål (overhovedet ikke) ?? Hvad snaaaker du om?

Bo, VF1000F

Fra : Michael K.S.

Dato : 22-05-01 21:24

On Tue, 22 May 2001 22:14:06 +0200, "boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com>
wrote:

>Jeg forstår ikke dit spørgsmål (overhovedet ikke) ?? Hvad snaaaker du om?

Det kunne være denne,men jeg er absolut heller ikke sikker :

http://www.tl1000.com/video/amhangon.avi

-M

Fra : boe

Dato : 22-05-01 21:30

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> Det kunne være denne,men jeg er absolut heller ikke sikker :

Det ser sandsynligt ud. Afsidning - tjah, sådan ser det heldigvis ikke ud
når jeg "sidder af" - ikke almindeligvis, i hvert fald. Er det en film med
Mads Lund, eller hvad? Nåh nej, han vælter jo ikke

Bo, VF1000F

Fra : Michael K.S.

Dato : 22-05-01 21:31

On Tue, 22 May 2001 22:30:13 +0200, "boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com>
wrote:

>Det ser sandsynligt ud. Afsidning - tjah, sådan ser det heldigvis ikke ud
>når jeg "sidder af" - ikke almindeligvis, i hvert fald. Er det en film med
>Mads Lund, eller hvad? Nåh nej, han vælter jo ikke

He-he )...og så har den også en cylinder for meget til Mads,som jo
kører knallert (denne her er jo en RS250)

-M
Også RS250

Fra : Lone

Dato : 22-05-01 22:15

> Det kunne være denne,men jeg er absolut heller ikke sikker :
>
> http://www.tl1000.com/video/amhangon.avi
>
> -M

Jeppppssss

Det var lige det - - takker så mange.

Har ikke haft maskinfejl, som en nævner, men da jeg gæstede stedet i går,
var alt fra før d. 15-5 bortsaneret - - er det ikke sådan hos I andre ?

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Pein

Dato : 22-05-01 22:49

Lone skrev ...

>Har ikke haft maskinfejl, som en nævner, men da jeg gæstede stedet i
>går, var alt fra før d. 15-5 bortsaneret - - er det ikke sådan hos I
andre ?

Næh.
Det kan skyldes en "forkert" indstilling i din newsreader.

Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 22-05-01 21:24

"boe"
skrev
> Jeg forstår ikke dit spørgsmål (overhovedet ikke) ?? Hvad snaaaker du om?
***********************
Jeg tror Lone har haft et computernedbrud, eller simpelthen har skiftet
computer ell. lign. og derfor har "mistet" alle tidligere indlæg fra denne
temmelig omfangsrige NG ?

Det link der henvises til, kan evt. være et link til et filmklip ?
Men hvad er det lige det skal indeholde ?

Nærmere forklaring udbedes, Lone !

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Lisbeth Louring & An~

Dato : 22-05-01 21:27

Lone <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Før NG forleden blev saneret, var der et link med en fantastisk
> afsidning/redning af samme - vil en behjertet lægge det ud igen ?
>
> Med venlig hilsen
> Lone

Jeg kan ikke finde ud af at poste i binær grupperne, men jeg kan maile det
direkte til dig. Det jeg tænker på er fra noget ræs (gule cykler), er det
den du mener?
Anders

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-05-01 22:33

Lone wrote:

> Før NG forleden blev saneret, var der et link med en fantastisk
> afsidning/redning af samme - vil en behjertet lægge det ud igen ?

Nååh, en tankslapper
Den fangede jeg ikke lige 1ste gang
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 22-05-01 22:45

On Tue, 22 May 2001 23:32:48 +0200, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:

>Nååh, en tankslapper
>Den fangede jeg ikke lige 1ste gang

Heller ikke anden gang vist ), ikke en tankslapper,det er en typisk
highside ,baghjulsudskridning der smider (eller prøver at smide)
piloten af når hjulet får bid igen.

-M
RS250 - buckaroo....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-05-01 17:23

Michael K.S. wrote:

> Heller ikke anden gang vist ), ikke en tankslapper,det er en typisk
> highside ,baghjulsudskridning der smider (eller prøver at smide)
> piloten af når hjulet får bid igen.

Hovsa Serveren videoen lå på var nede, så jeg kunne ikke lige se
videoen :-/

> RS250 - buckaroo....
*lol*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR1000 * 1/4 & TS125ER >

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 22-05-01 23:09

Lone mangler den på grund af Telia(stofanet), der skiftede noget halløj
forleden.
Mvh. Flemming