Plus og minus - Passat Variant 1.9 TDI 200~
Fra : Nielsen

Dato : 01-02-05 12:43

Hej Ng

Håber i kan hjælpe mig med at besvare dette.

Hvilke gode ting er der ved overstående bil?
Hvilke dårlige ting er der ved overstående bil?

Hvad skal man være opmærksom på når man køber en Passat Variant TDI fra
2002/3 - tænker på fejl og mangler.

På forhånd tak for hjælpen.
Vh Nielsen

Fra : Goofy

Dato : 03-02-05 09:28

> Hvilke gode ting er der ved overstående bil?

Støjsvag, komfortabel, rummelig

Høj gensalgspris = relativt lav afskrivning

> Hvilke dårlige ting er der ved overstående bil?

Prisen
Knap så velkørende som fx Mondeo og Mazda 6

> Hvad skal man være opmærksom på når man køber en Passat Variant TDI fra
> 2002/3 - tænker på fejl og mangler.

km-tallet er jo ret afgørende
har den fået fuld service?
tandrem skiftet?
Jeg kender ikke nogle deciderede svagheder.

Pøj pøj med det

/he

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 20:32

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilke dårlige ting er der ved overstående bil?
>
> Hvad skal man være opmærksom på når man køber en Passat Variant TDI fra

Tjek lige ordentligt op på skifteintervallerne på tandremmen, en kollegas
115 hk TDi skal have skiftet tandrem for hver 60000 km, for hans vedkommende
en gang om året !, og hos VW er det ikke billigt.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Nielsen

Dato : 04-02-05 08:40

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vedkommende
> en gang om året !, og hos VW er det ikke billigt.

Hej Dennis
Hvad er skifteintervallerne og hvordan tjekker man det?
Vh Nielsen