syn frist?
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 31-01-05 19:28

Skulle ændre en tid, og kunne ikke få en før den 9.3 på det lokale synssted

men der står syn skal SENEST ske 11/2. Den accepterer dog datoen, men hvad
med den måned der?

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-01-05 19:50

news.cybercity.dk skrev:

> hvad med den måned der?

Hvad med at få den synet i en anden by?
Hans

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-01-05 20:39

"news.cybercity.dk" <skodskod@yahoo.com> skrev

> [...]
synssted

> men der står syn skal SENEST ske 11/2. Den accepterer dog datoen, men

Tja efter den nye praksis, skal du gemme bilen godt for ikke at mist
pladerne!

Jeg kender en der har mistet pladerne umiddelbart efter den dato der stod i
første brev med synsindkaldelsen.

Men prøv at finde en anden synstid, lige efter kl 18 er der flest at vælge
imellem.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Aksel

Dato : 01-02-05 10:55

"news.cybercity.dk" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> synssted
>
> men der står syn skal SENEST ske 11/2. Den accepterer dog datoen, men

Da du fik indkaldelsen var der et forslag til en synstid som du har mistet
fordi du ikke svarede, du har fået indkaldelsen for ca en måned siden og har
først reageret nu.
Altså har du ved at være passiv bragt dig i den situation at du ikke kan
overholde den frist du har kendt hele tiden.

Søg på bilsyns hjemmeside og find en tid indenfor fristen.
Du risikerer at få klippet pladerne og få en bøde hvis du ikke får synet
bilen indenfor fristen.

Hilsen Aksel

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-02-05 11:17

Aksel skrev:

> Da du fik indkaldelsen var der et forslag til en synstid som du har
> mistet fordi du ikke svarede

Jeg fik ikke noget forslag til nogen tid på nogen af vores 2 biler - har
lige været til syn i dag med GSi'en og Carinaen skal hen om en måned - og
tiderne har jeg helt og holdent fundet selv.
Hans