Advarsel mod Brøndums auto i Støvring
Fra : Mit Navn

Dato : 30-01-05 19:48

Jeg må lige advare mod at benytte Brøndums auto i støvring

De tager eddermageme mange penge for meget lidt.

Ni timer for at ordne olieskift og bremseservice plus et par følere på
motoren.
Jeg kan godt forstå han ikke vil give fast pris på noget.

Det mavde været billigere at køre til original VW.

VH Kurt

Fra : Spangkuk

Dato : 30-01-05 20:10

"Mit Navn" <KHSalvesen@fjernesget2net.dk> skrev

> [...]
> motoren.
> Jeg kan godt forstå han ikke vil give fast pris på noget.
>
> Det mavde været billigere at køre til original VW.

Yep, kender ham!

Find en anden mek !

Spang

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 30-01-05 22:09

"Mit Navn" <KHSalvesen@fjernesget2net.dk> skrev i en meddelelse news:wZ9Ld.429$Yl1.256@news.get2net.dk...
> Jeg må lige advare mod at benytte Brøndums auto i støvring
>
> De tager eddermageme mange penge for meget lidt.
>
> Ni timer for at ordne olieskift og bremseservice plus et par følere på motoren.

Huh! - havde min Octavia dernede i starten af ugen - det kostede 3
timer at få lavet bremseservice, olieskift, airconservice, pollenfilter,
dieselfilter og blinklyspærer i begge baglygter (blinkede hvidt i stedet
for gult) - det synes jeg bestemt ikke er alarmerende.

Har kun været der en gang før, hvor den ene fjernbetjening strejkede -
den fik jeg hjælp til at kode om. Det tog ca. 20 minutter inden vi kunne
få det til at virke og det kostede ikke noget....

Iøvrigt er timeprisen 275,- + moms - det er vel ikke så slemt endda -
eller hvad?

/Jakob

Fra : Kito

Dato : 31-01-05 07:22

Et par følere på motoren? Nu skriver du ikke nærmere om hvor disse par
føler sedder? Jeg har lige fået en føler skiftet på en golf 2 og de sidder
inde i motoren således at tandremmen skulle afmonteres. Det koster tid.
Jeg ville være ked atf at få mit navn hængt ud bare fordi kunden ikke ved
hvad, der skal til for at lave en reparation.
Det tager heller ikke lige så lang tid at skifte et oliefilter som en
knækket oliering?

vh
Poul

Fra : Brian S Jensen

Dato : 31-01-05 07:36

> [...]
> motoren.
> Jeg kan godt forstå han ikke vil give fast pris på noget.
>
> Det mavde været billigere at køre til original VW.

Hvor lang tid skulle de da ha' gjort det på ??

.....ja, for det går jeg ud fra at du er fagmand nok til at vurdere
siden du kan hænge dem ud på ovenstående

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mit Navn

Dato : 03-02-05 22:40

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> ....ja, for det går jeg ud fra at du er fagmand nok til at vurdere
> siden du kan hænge dem ud på ovenstående

Skal vi sige
Bremser for 1 time
Bremser bag 1 time
Olie service 1 time
Olietrykskontakt og tre kabelsko 1 time
Justering af dør 1 time

Så er der vist givet god tid. OG stadig fire timer tilbage.

Desværre er min temperaturmåler holdt op med at virke efter besøget, og
bilen lugter fælt af brændt olie fordi bundproppen ikke er tæt.

Så udover at være for dyre er de også for dårlige.

Jo gu fanden skal man hænge dem ud der laver lort.

VH Kurt

Fra : Anden

Dato : 31-01-05 18:55

Spørg ham da hvorfor det kostede så meget hvis du føler du er blevet syndt,
vi kan jo ikke hjælpe ret meget.

Jeg bor i øvrigt selv i Støvring, lige en sidebemærkning.. :)

mvh.
Anders