Airbag´en i rattet klirrer i Peugeot 307 H~
Fra : Leif Lassen

Dato : 30-01-05 09:02

Da jeg modtog en ny Peugeot 307 HDI i januar sidste år klirrede
airbag´en i rattet så meget at værkstedet efter 2 timers forgæves
forsøg gav op og jeg fik et nyt rat.

Men nu klirrer det "nye rat" næsten ligeså meget efter et lille års
tid..
Er jeg den eneste, der er generet af denne klirren?
Er der nogen andre, som har oplevet det samme, gjort noget ved det
eller ladet det være.

Kan man købe et uorginalt rat?

LL

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 30-01-05 10:25

Hej

> Er jeg den eneste, der er generet af denne klirren?
> Er der nogen andre, som har oplevet det samme, gjort noget ved det
> eller ladet det være.

Jeg har nu ikke det problem :)

> Kan man købe et uorginalt rat?

Hvorfor ikke klage til dit lokale værksted?

Hygge ;)

Fra : Leif Lassen

Dato : 30-01-05 12:10

On Sun, 30 Jan 2005 10:25:12 +0100, "Michael Michel Nielsen"
<inge@n.dk> wrote:

>Hvorfor ikke klage til dit lokale værksted?
>
>Hygge ;)

Det vil jeg også helt sikkert
Men det er jo det andet ret, der er sat i.

LL