Omindregistrering
Fra : Gismo

Dato : 27-01-05 21:44

Hej.

Jeg har fået et godt tilbud på bilforsikring men
den kan ikke opsiges før 1.12.05

Jeg vil så sende fruen på motorkontoret for
at omindreg. den hvordan gør og hvad skal
hun have med?

Gismo

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 27-01-05 23:05

Gismo wrote:
> [...]
> den kan ikke opsiges før 1.12.05
>
> Jeg vil så sende fruen på motorkontoret for
> at omindreg. den hvordan gør og hvad skal

Registreringatest på motorkontoret 380 kr. samt forsikringbevis på den nye
forsikring.

Dog skal du være opmærksom på et par småting.

Hvis du står som eneejer af køretøjet og der er lånt penge til bilen med
deklareret pant i bilen. kan du ikke umiddelbart flytte bilen over i
konens/kærestens navn, det giver problemer med pantet i køretøjet.

Ellers held og lykke med din nye forsikring.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : JBH

Dato : 28-01-05 00:05

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Registreringatest på motorkontoret 380 kr. samt forsikringbevis på den nye
> forsikring.

Merd mindre reglerne er ændret for nylig, så er et ejerskifte mellem ejer
og samlever (ikke nødvendigvis kone) som har været boende under samme tag
(altså boet sammen) i 5 år eller mere, gratis. Det er også gratis at
flytte ejerskiftet tilbage igen når en ny forsikring er tegnet

mvh
JBH

--
Qbic6400, Sønderborgs svar på Låsby Svendsen. Se plattenslager.com
http://plattenslager.com/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=40