Bilist amok med tæv og tåregas!
Fra : Ricky

Dato : 25-01-05 10:32

OK! Hvem af jer er den skyldige?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1867199&forside

:))

Fra : Brian S Jensen

Dato : 25-01-05 10:39

"Ricky" <dafosia@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:964855d0.0501250132.4f1ebca9@posting.google.com...
> OK! Hvem af jer er den skyldige?
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1867199&forside
>

> :))

En af mine kollega'er overværede episoden og kan da yderligere
tilføje at det var en mand af "udenlansk oprindelse"......surprise

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Carl Astrup

Dato : 25-01-05 10:53

"Ricky" <dafosia@yahoo.dk> wrote in message
> OK! Hvem af jer er den skyldige?
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1867199&forside

Og så kan man da heldigvis sige at vi i modsætning til USA ikke har så let
tilgang til skydevåben, således de fleste overlever sådan en omgang.

Men det er godt nok vildt som folk går amok bag rattet.. :(

//eCarlos

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 25-01-05 11:26

Carl Astrup wrote:

> Og så kan man da heldigvis sige at vi i modsætning til USA ikke har så let
> tilgang til skydevåben, således de fleste overlever sådan en omgang.
>
> Men det er godt nok vildt som folk går amok bag rattet.. :(

Men bilisten bliver tilsyneladende kun sigtet for vold. Hvad med
overtrædelse af våbenloven? Tåregas er da vist stadig ikke lovligt?

Mvh.

Fra : blue

Dato : 25-01-05 17:25

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men bilisten bliver tilsyneladende kun sigtet for vold.

Der står, at han sigtes for vold - ikke at han *kun* sigtes for vold. I
øvrigt skal man ikke altid stole på, hvad man læser - nyhedsmediernes viden
om jura kan ligge på et forholdsvist lille sted.

> Hvad med overtrædelse af våbenloven?

Det bliver han med garanti også sigtet for.

> Tåregas er da vist stadig ikke lovligt?

Nej.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-01-05 20:44

Ricky wrote:

> OK! Hvem af jer er den skyldige?

Ikke mig, jeg er ikke 31 længere..

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1867199&forside

Skidt type!

Jeg kan for øvrigt godt lide feltet "Relaterede historier":

17-01 16:44: Far til offer amok på drillepind
16-01 08:47: Bøller stormede værtshus på Amager
13-01 21:36: Huggede kødøkse i hånden på mand
07-01 18:17: Kvinde i skuddrama på Christiania
02-01 16:30: Stak med kniv på behandlingssted
01-01 16:00: Udlejer i respirator efter vold
29-12 09:28: Stukket i halsen med foldekniv
24-12 08:06: Ville kvæle mand på plejehjem
23-12 17:07: Mistænkt for voldtægt mod 14-årig
23-12 13:30: 29-årig efterlyst efter knivopgør

For mig betyder relateret noget der har med samme historie at
gøre. Eks.: min bror og jeg er relaterede, vi har samme historie.

Hvis man tager "relaterede historier" så bogstaveligt at de har
med samme sag at gøre, så må man sige at den hidsige bilist har
haft en temmeligt travl måned..

Mit bud er at historierne ikke er relaterede, men blot har det
fællestræk at der er tale om overgreb.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas

Dato : 26-01-05 01:53

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvis man tager "relaterede historier" så bogstaveligt at de har
> med samme sag at gøre, så må man sige at den hidsige bilist har

LOOOOL

Ja i såfald har billisten jo faktisk været heldig at han er sluppet så
billigt fra det

Mvh

Thomas