Hvor sælger man en bil?
Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 23-01-05 23:25

Hej Gruppe.

Jeg har købt en helt spritny bil til levering i kommende uge, og står nu og
skal have min gamle bundsolide Volvo solgt. Jeg har fundet en markedsgruppe
til køb og salg af biler, men hvor kan det ellers anbefales at forsøge at
afsætte "Limo´en" ;)

Jeg er helt grøn i den slags handler - og har først efterfølgende fundet ud
af at jeg nok burde have ladet bilen indgå i handelen med den nye bil, for
at få den bedst solgt!? Men sådan er det desværre ikke gået - og hvad gør
man så????

Mvh. Lisbeth

Fra : Mogens

Dato : 23-01-05 23:35

"Lisbeth Støvring" <lbs@SPAMpcv.dk> skrev i en meddelelse

> men hvor kan det ellers anbefales at forsøge at afsætte "Limo´en"

Hér kan man forsøge, hvis Volvo'en ikke er i den dyrere klasse:
www.volvoentusiasterne.dk

Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 24-01-05 00:12

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hér kan man forsøge, hvis Volvo'en ikke er i den dyrere klasse:
> www.volvoentusiasterne.dk

Den er absolut ikke i den dyre klasse. Desværre er der en markedspris for
den slags - selvom min selvfølgelig er en ualmindelig velholdt guldklump ;)

Men lige et link jeg kunne bruge - tak for det.

Mvh. Lisbeth
www.pcv.dk