Køb af Peugeot 306 2.0 HDI
Fra : Aard

Dato : 23-01-05 13:41

Hej Gruppe.

Jeg påtænker mig at købe subj.
Nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer de vil dele ?
Skal bruge den som jobbil primært, da jeg har temmelig langt på arbejde.

Takker på forhånd

/Brian

Fra : [3630]Matrix

Dato : 23-01-05 23:20
Fra : Kito

Dato : 24-01-05 07:42

Det var en interessant side, findes den også for andre modeller inden for
peugeot? Evt andre bilmærker.

vh
Poul

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-01-05 09:54

"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message
> Det var en interessant side, findes den også for andre modeller inden for
> peugeot? Evt andre bilmærker.

http://www.hi-speed.dk

Den side er kun PSA biler (Peugeot og Citroen), men der er sikkert andre
tilsvarende, der er vist www.vagcars.dk for VW familien.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-01-05 09:53

"Aard" <AardvarkREMOVETHIS@REMOVEmail.sonofon.dk> wrote in message
> Hej Gruppe.
>

> Jeg påtænker mig at købe subj.
> Nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer de vil dele ?

Vi har haft vores i ca. 2 mdr.
Den er fra 2001.
Vi er ind til videre meget glade for den, desværre er der ikke så meget
plads på bagsædet som man kunne ønske sig, mindre end den Xsara vi havde
før.

> Skal bruge den som jobbil primært, da jeg har temmelig langt på arbejde.

Det samme her.
Jeg kører med et snit på 16,6 km/l og det er blandet kørsel, dog mest
motorvej med 110-120 km/t.
Jeg har fartpilot hvilket jeg tror er en fordel.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 24-01-05 23:47

Aard wrote:
> Hej Gruppe.
>

> Jeg påtænker mig at købe subj.
> Nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer de vil dele ?
> Skal bruge den som jobbil primært, da jeg har temmelig langt på arbejde.

Overvej evt. en Citroën Xsara HDi. Det er samme undervogn, motor,
elektronik, osv., men Citroën'erne kan tit fås billigere brugt.
Jeg har hørt nogen sige at undervognen skulle være bedre på Xsara, fordi
modellen er nyere, og undervognen derfor mere veltrimmet, men jeg ved
ikke om det har noget på sig.

Mvh.

Fra : Søren Wind

Dato : 25-01-05 00:45

> Jeg påtænker mig at købe subj.
> Nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer de vil dele ?
> Skal bruge den som jobbil primært, da jeg har temmelig langt på arbejde.

Remhjulet går for hver 40.000-80.000 km. konsekvent..

En bekendt har 306'eren, jeg har haft 206'eren .. jeg skiftede 2 gange inden
for 125.000 og han har skiftet 6 gange inden for 170.000 km...

Pris pr. udskiftning ved Peugeot. 2000 kr.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-01-05 09:24

"Søren Wind" <s.wind@2o6.dk> wrote in message

> Remhjulet går for hver 40.000-80.000 km. konsekvent..

Det remhjul som sidder på tandremmen ?
Resulterer det ikke i ødelagt tandrem så ?

Det er vel så incl. ny tandrem ?

--
mvh/rg. Christian