Speciel skilt til at sætte bagpå bilen?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-01-05 19:47

Findes der et sted hvor man kan få lavet et skilt af samme slags som der
normalt sidder på biler og angiver bilmodel, motorstørrelse og lign.? Jeg
leder efter nogen der kan lave et skilt med valgfri tekst - og det skal være
krom (eller plast der ligner krom).

Håber I forstår hvad jeg mener

Nogen der kan hjælpe?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 09:39

> [...]
> normalt sidder på biler og angiver bilmodel, motorstørrelse og lign.? Jeg
> leder efter nogen der kan lave et skilt med valgfri tekst - og det skal

Hvilken bil er det til ?

Med mærker fra VW kan man stort set skrive alt, ved at købe mærker til
forskellige modeller
Eneste bogstaver der ikke er i brug er K Q Z og numrene 7 og 8.

http://www.passatplus.de/umbauteile/logos/logos.htm

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 23-01-05 10:27

> [...]
> forskellige modeller
> Eneste bogstaver der ikke er i brug er K Q Z og numrene 7 og 8.

Se det kunne jo absolut være en mulighed - eneste ulempe er at jeg så skal
købe nogle forskellige skilte. Det ser ud til at skiltet "multivan" står på
en linie, ved du om bogstaverne hænger sammen med denne linie? Som jeg læser
det er det eneste logo der ikke har samme størrelse som de andre det til
Phaeton. Kan jeg så regne 100% med at de andre bogstaver vil passe til
hinanden når jegt klipper/klistrer?

Tak for linket.