Testkørsel af 700 biler!
Fra : Cosworthy

Dato : 22-01-05 12:19

Hej,

lyder det interessant?? Så køb GT4 til PS2, der udkommer den 2. marts 2005.
700 biler, 50 baner inkl. Nurburgring og LeMans! :)

Billeder af bilerne og spillet kan ses her:
http://z-o-g.org/gt4cars/

Eksempler:
- Standard biler
http://z-o-g.org/gt4cars/american/ford-rs200-rally-car-85.html
http://z-o-g.org/gt4cars/american/saleen-s7-02.html
http://gallery.felixmcli.org/gallery/gt4p-palcars/palcars_61

- Special biler
http://gallery.felixmcli.org/gallery/gt4prizecars/prizecars_112
http://gallery.felixmcli.org/gallery/gt4prizecars/prizecars_130
http://gallery.felixmcli.org/gallery/gt4prizecars/prizecars_57

- Fra spillet
http://gallery.felixmcli.org/gallery/gt4/gt4_views_2
http://gallery.felixmcli.org/gallery/gt4p-school-eng/school_tests_04
http://gallery.felixmcli.org/gallery/gt4courses/nurburgring_nordschleife

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Michael Pagh [6000]

Dato : 22-01-05 12:44

Damn, det ser ellers lækkert ud, gad vide om man kan få en PS2 emulator til
Xboxen.

Med Venlig Hilsen
Michael Pagh

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 22-01-05 16:06

Michael Pagh [6000] wrote:
> Damn, det ser ellers lækkert ud, gad vide om man kan få en PS2 emulator til
> Xboxen.

Jeg sad netop og tænkte det samme :)

Fra : Cosworthy

Dato : 22-01-05 16:25

> Jeg sad netop og tænkte det samme :)

Microsoft er ved at udvikle et lign. spil til Xboxen - de kan jo ikke blive
ved med at "se på" uden at handle! Mange køber jo en PS2 pga. Gran Turismo
alene (det gjorde vi bl.a.)!

Fra : phk

Dato : 22-01-05 17:32

> Microsoft er ved at udvikle et lign. spil til Xboxen - de kan jo ikke
> blive ved med at "se på" uden at handle! Mange køber jo en PS2 pga. Gran
> Turismo alene (det gjorde vi bl.a.)!

Jeg købte en pga Colin McRae Rally (etteren) :)

Ifølge rygter forbundet med motorsporten skulle turen på Nürnburgring køres
på samme tid på Playstation som kørerene kører den IRL.

Hvis der er nogen der skal derned for at køre er det en god ide at se på
PS2´eren og spillet inden man kører :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Cosworthy

Dato : 22-01-05 17:39

> Hvis der er nogen der skal derned for at køre er det en god ide at se
> på PS2´eren og spillet inden man kører :)

Nemlig :) Cossiebanden er ved at arrangere en tur derned, så det er godt
med lidt træning inden ;)

--
http://lemansrea.dk - LEMANSguide
http://bilimport.tkrath.dk - IMPORTguide

Fra : phk

Dato : 23-01-05 16:18

> Nemlig :) Cossiebanden er ved at arrangere en tur derned, så det er godt
> med lidt træning inden ;)

Det er Golf-clubben også ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 22-01-05 23:26

Cosworthy wrote:

> Microsoft er ved at udvikle et lign. spil til Xboxen - de kan jo ikke blive
> ved med at "se på" uden at handle! Mange køber jo en PS2 pga. Gran Turismo
> alene (det gjorde vi bl.a.)!

Jeg er lidt modstander af at skulle bruge så mange penge på en ny
konsol, for at kunne spille et enkelt spil. Desuden bryder jeg mig ikke
om controlleren, men det er en smagssag og jeg gider diskutere mit valg.

Jeg kan iøvrigt anbefale Toca Race Driver 2, Burnout 3 og Juiced til
xbox, alle nogle glimrende bil spil og ihver sin genre.

mvh.
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 10:32

> [...]
>
> lyder det interessant?? Så køb GT4 til PS2, der udkommer den 2. marts
> 2005. 700 biler, 50 baner inkl. Nurburgring og LeMans! :)

Kunne være fedt! Desværre har "man" X-Box - kunne ellers være kult at køre
rundt i sin Mazda 6 :)

http://z-o-g.org/gt4cars/japanese/mazda-atenza-sport-23z-03.html

> --
> Thomas Krath

Lars B

Fra : Morten Nielsen

Dato : 24-01-05 10:14

"Cosworthy" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
> Hej,
>
> lyder det interessant?? Så køb GT4 til PS2, der udkommer den 2. marts
2005.
> 700 biler, 50 baner inkl. Nurburgring og LeMans! :)

Er allerede bestilt for 4 måneder siden ;) Men det har godt nok været under
vejs længe..

/Morten N